Homosexualitet?
Fra : Søren M

Dato : 31-07-05 17:22

Hej Gruppe,

ville bare vide hvorfor man kalder homoseksuelle mænd for bøsser?

Mvh.
Søren

Den har indtil videre sparet mig for at få 28706 spam-mails.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 31-07-05 18:04

"Søren M" <donotwritehere@hotmail.com> writes:

> ville bare vide hvorfor man kalder homoseksuelle mænd for bøsser?

Jeg har ikke skyggen af ide, men har dog en teori. Måske er det noget
med at man skubber ladningen ind, ligesom når man ladede gamle bøsser?

Mvh Trine

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : Benni

Dato : 01-08-05 08:19

Trine Kornum Christiansen wrote:

> Jeg har ikke skyggen af ide, men har dog en teori. Måske er det noget
> med at man skubber ladningen ind, ligesom når man ladede gamle bøsser?
>
> Mvh Trine

Så sku de jo hedde kanoner og heterokvinder skulle måske hedde forladere?

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 31-07-05 22:33

Søren M wrote:
> Hej Gruppe,

Hej person

> ville bare vide hvorfor man kalder homoseksuelle mænd for bøsser?

Spørg i dk.kultur.sprog . Jeg er egentlig også nysgerrig...

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 11-08-05 17:08

[Peter Knutsen (usenet) | Sun, 31 Jul 2005 23:33:08 +0200]

>Spørg i dk.kultur.sprog . Jeg er egentlig også nysgerrig...

Ditto - håber at et svar (bedre end Trines) dukker op?

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 01-08-05 01:03

"Peter Knutsen (usenet)" <peter@sagatafl.invalid> wrote in message

> Hej person

> Spørg i dk.kultur.sprog . Jeg er egentlig også nysgerrig...
>
> --
> Peter Knutsen
> sagatafl.org

Æjh...nu er jeg også nysgerrig!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Non-Desperado

Dato : 01-08-05 04:06

"Søren M" <donotwritehere@hotmail.com> skrev:

>Hej Gruppe,
>
>ville bare vide hvorfor man kalder homoseksuelle mænd for bøsser?

Hmmm...måske fordi man "knækker" dem på midten og stopper noget
op bagfra....

Ellers siger man jo at bøsser er "på gule plader" dvs. at de får
"varerne" ind bagfra. *G*

--
Jo mere vi lærer, desto mere ved vi. Jo mere vi ved,
desto mere glemmer vi. Jo mere vi glemmer, desto mindre ved vi.