Netværk mellem Mac og Pc?
Fra : NL

Dato : 31-07-05 17:08

Hejsa

Jeg har min Mac og en PC på én skærm og keyboard (med en switch). Nu
vil jeg spørge om der er en måde hvorpå jeg kan flytte filer mellem de
to comp? Altså noget netværk?
Kan man det?
Og hvordan???

Mvh
Nik,
Århus

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-05 17:20

NL wrote:

> Jeg har min Mac og en PC på én skærm og keyboard (med en switch). Nu
> vil jeg spørge om der er en måde hvorpå jeg kan flytte filer mellem de
> [...]

Hvis du opretter en Share (Deling) på din Windows PC kan din Mac tilgå
den uden problemer (Tiger kan i al fald) jeg formoder at det samme
gælder den anden vej...

du vælger blot en mappe på din pc du vil dele, højreklikker den og
vælger 'deling og sikkerhed' og så er du mere eller mindre igang.