Phil Collins: The man with the horn
Fra : Henrik Garde Hansen

Dato : 31-07-05 12:52

Hvor finder jeg dette: Phil Collins: The man with the horn

Hvilken CD/plade?
Hvilket år?

M.v.h.

Henrik

Fra : schlafen

Dato : 01-08-05 11:32

Den er som B-side til Sussudio single 1985

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 01-08-05 12:54

schlafen skrev:

> Den er som B-side til Sussudio single 1985

Gad vide om det er det nummer, Miles Davis havde med på sin
cd fra 1981, "The Man With The Horn". Det skulle være skrevet,
arrangeret og sunget af Randy Hall og Robert Irving på den cd.

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt

Fra : Max

Dato : 01-08-05 13:11

Hej Herluf

> Gad vide om det er det nummer, Miles Davis havde med på sin
> cd fra 1981, "The Man With The Horn". Det skulle være skrevet,
> arrangeret og sunget af Randy Hall og Robert Irving på den cd.

Nok ikke, Phil står som forfatter her

http://www.lyricsdomain.com/16/phil_collins/the_man_with_the_horn.html

Mvh Max

Fra : schlafen

Dato : 01-08-05 18:19

Jeg har Miles Davis album og det er ikke den m/Phil Collins