Andet multimedie
bentjuul 3670
InDesign, tabulator?
Fra : hs

Dato : 31-07-05 12:00

Hjælp...

(InDesign CS)

Jeg har et tekstfelt og skal bruge funktioner i tabulatorstop, men kan ikke
få det til at virke. Jeg står i tekstfeltet og peger på "type" og "tab".
Herefter får jeg "tabs" vinduet frem, men vinduet er helt gråt???

Nogle der kan hjælpe? Jeg har tidligere benyttet det og det plejer at virke
fint...

Fra : RoJo

Dato : 31-07-05 12:53

On 31/07/05 13:00, in article 42ecaf24$0$7373$d40e179e@nntp02.dk.telia.net,
"hs" <nospamdkkronborg@hotmail.com.dk> wrote:

> [...]
> Herefter får jeg "tabs" vinduet frem, men vinduet er helt gråt???
>
> Nogle der kan hjælpe? Jeg har tidligere benyttet det og det plejer at virke

Har du markeret teksten??

Mvh RoJo

Fra : hs

Dato : 31-07-05 13:25

Ja, jeg har prøvet at markere hele teksten eller noget af teksten, men med
samme resultat. Blot et gråt vindue???

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 31-07-05 13:28

hs skrev:

> Nogle der kan hjælpe? Jeg har tidligere benyttet det og det
> plejer at virke fint...

Prøv forslagene i dette indlæg:
<http://groups-beta.google.com/group/dk.edb.grafik/msg/50050f10ac42ef2c>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : hs

Dato : 31-07-05 17:19

Det var lige det der skulle til. Nulstilling ved start.

Tusind tak for hjælp!!! ((-:

/hs

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 31-07-05 17:35

hs skrev:

> Det var lige det der skulle til. Nulstilling ved start.

Herligt.

> Tusind tak for hjælp!!! ((-:

Velbekomme. :)

--