HP stopper med iPod
Fra : Henrik Münster

Dato : 31-07-05 10:03

HP vil åbenbart holde op med at sælge iPod.

<http://www.forbes.com/feeds/ap/2005/07/30/ap2164732.html>
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Erik Richard

Dato : 31-07-05 11:54

Gad vide, hvor meget Gale Gates har betalt for det brud..!?!?

"Ross Camp, a spokesman for HP, said the Palo Alto company will continue
to offer other digital entertainment devices, including televisions and
computers running Microsoft Corp.'s Windows Media Center operating system."

Galningen fra M$ er jo komplet ligeglad med, hvad han gør og ikke gør! -
For ca. 3 uger siden blev det nævnt i både Radioavisen P1 og TVAvisen
DR1, at M$ end ikke har gidet svare på EU Domstolens pålæg af 'dagbøder'
som tillæg til den store bøde, de blev idømt i vinters. M$ er nu idømt
en tillægsbøde på 400mill. kr. hvert halve år, indtil de betaler!

- Ikke en lyd fra M$...!

mvh. Erik Richard

Henrik Münster wrote:
> HP vil åbenbart holde op med at sælge iPod.
>
> <http://www.forbes.com/feeds/ap/2005/07/30/ap2164732.html>

K.M.L. Denmark by Erik Richard S¿rensen, Member of ADC
<kmldenmark_NOSP@M_stofanet.dk>

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 31-07-05 14:38

Erik Richard <NOSPAM@NOSPAM.dk> wrote:

> Gad vide, hvor meget Gale Gates har betalt for det brud..!?!?

ikke noget som helst, HP har kun solgt meget få iPod's i forhold til
Apple selv. Det har garanteret ikke givet overskud i den tid den aftale
har kørt. Derfor er det "a non issue" om HP sælger iPods eller ej ...

/thomas

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Sebastian

Dato : 31-07-05 21:26

> [...]

> computers running Microsoft Corp.'s Windows Media Center operating system."

Efter CEO blev fritstillet er det IMHO bare et spørgsmål om tid hvor HP
skrotter deres HP+ and me kampagne og dropper privatkunderne (og dermed
entertainment devices og iPods). Jeg tror simpelthen ikke på at der er
plads til ret mange mærkevarer på marked for Consumer-PC. Dine egne
postings med annonceringer af her-og-nu tilbud hos Albrecht brødernes
discount forretninger bestærker mig i denne tro.

hilsen
/Sebastian

--
Sebastian Loeck
Frederiksberg Denmark

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 01-08-05 10:31

Sebastian <thorfinn@ofir.dk> wrote:

> [...]
> postings med annonceringer af her-og-nu tilbud hos Albrecht brødernes
> discount forretninger bestærker mig i denne tro.

Netop. pt. spekuleres der osse i om at HP gør som IBM og sælger deres PC
division fra og udelukkende koncentrerer sig om servere og services.
Der er ganske enkelt forsvindende få penge i et marked der domineres af
Dell og ikke-mærkevarer.

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 300+300GB SATA, 8xDVD+/-RW, Bluetooth
mus + tastatur, R9600PRO, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 01-08-05 10:27

Erik Richard <NOSPAM@nospam.dk> wrote:

> Gad vide, hvor meget Gale Gates har betalt for det brud..!?!?

Formegenligt intet.