Fil efternavne
Fra : Soren Just

Dato : 31-07-05 02:39

er der nogen der har en samlet liste over Filefternavne.

..exe
..dll
..txt

det er nogen af dem man kenner, så manlger jeg de milinoner ander Fil
efternavne (og hvad de betyder)

Mvh søren

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 31-07-05 07:55

Søren Just skrev:

> er der nogen der har en samlet liste over Filefternavne.
>
> .exe
> .dll
> .txt

Prøv at se om <http://filext.com/> ikke skulle kunne hjælpe dig.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
Magnetic Ink, Copenhagen, Denmark

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 31-07-05 08:47

Soren Just wrote:
> [...]
> .dll
> .txt
>
> det er nogen af dem man kenner, så manlger jeg de milinoner ander Fil

http://filext.com/

mvh
Henning

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 31-07-05 11:04

http://filext.com

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sådan bruger og skræddersyr du proceslinjen. Få for eksempel et praktisk

Fra : Alex Holst

Dato : 31-07-05 13:59

Soren Just wrote:
> er der nogen der har en samlet liste over Filefternavne.

Nej, de kan opfindes efter behov og knyttes til vilkårlige programmer.
Windows kender som standard en række, blandt andet dem du nævner.

OSS/FAQ for dk.edb.sikkerhed: http://sikkerhed-faq.dk

Fra : Soren Just

Dato : 31-07-05 16:39

Tak få alle de svar på så kort tid det er jeg glad få, jeg fandt det jeg
skulle bruge det hade jeg ledt efter lenge.

Mvh søren

Fra : Sophus Vørsing \(267~

Dato : 01-08-05 15:40

"Soren Just" <sorenjust@KKKtiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Tak få alle de svar på så kort tid det er jeg glad få, jeg fandt det jeg
> skulle bruge det hade jeg ledt efter lenge.

Vær dog opmærksom på, som Alex Holst skriver, at ikke alle filer og
extentions nødvendigvis er det de giver udtryk for at være.

Mvh Sophus