obl.kurser med sms/mail overvågning - hvor~
Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 30-07-05 23:43

Jeg har en obligationsserie (3% 2015) som jeg grundet lånomlægning er meget
interesseret i at følge tæt om, hvorvidt den kommer under kurs 100, så jeg
kan få et lånetilbud. Den ligger lige over 100 men har et par gange været
nede og røre 100,0, så vidt jeg kan se på fondsbørsen.

Men er det et sted, hvor jeg kan få overvågning, sådan at jeg får besked,
hvis den kommer ned på 100, så jeg kan skynde mig at bede om et lånetilbud
(den skal vel bare være på 100 eller derunder mens jeg får bestilt
lånetilbuddet - så kan jeg vel bruge det senere uanset kursen, ikke?).
Kreditforeningen kan ikke hjælpe. Kender I hjemmesider eller lign., der
tilbyder sådan overvågning - flere steder har det på aktier men ikke
obligationer.

VH
Jakob