Laser til hårfjerning
Fra : Henning Rasmussen

Dato : 30-07-05 19:23

I Lorry så vi hvordan en ung mand fik sine hår på røven fjernet.

Vi vil gerne selv fjerne alle vores hår med Laser - hvilken én vil I
anbefale ?

Idet vi går ud fra at der må være nogle i denne NG der ved noget

vh er

Fra : Anita Staal

Dato : 31-07-05 10:10

Hej
Det koster kassen, et sted mellem 15-25.000 kr
Alt andet lige er jeg trans, og det var den pris jeg fik for at få epileret
mit ansigt for skægvækst.
Så var der kun garanti for de mørke hør forsvandt permanent.

Jeg vil anbefale at du starter med epilering, med en epilator ca. 300-700
kr. og det holder ca. 14-21 dage.
Hårene kommer meget blødere ud og er ikke så kraftige, men det avs.
Desuden rykker man hårsækkene ud stille og roligt så ca.5-10% af hårsækkene
ikke genererer hår igen, pr. epilering.
Du skal desuden regne med, hvis du vælger laser, at du får små brandsår og
det er mange penge at ofre på en røv

Knuz
Anita-tv
vi er nogle der født som gorillaer mht. hår
http://anita_staal.homepage.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-08-05 21:00

"Anita Staal" <anita-tv@operamail.com> skrev i en meddelelse

> http://anita_staal.homepage.dk

Du er en steg, Anita.

--
-Jens B.

Fra : Per O.

Dato : 31-07-05 21:02

> [...]
>I Lorry så vi hvordan en ung mand fik sine hår på røven fjernet.
>
> Vi vil gerne selv fjerne alle vores hår med Laser - hvilken én vil I

Selve apparatet til at lave arbejdet (laseren) koster adskillige hundrede
tusinde, så det er ikke ligefrem noget man køber for sjov.

Per O.

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 31-07-05 22:35

Henning Rasmussen wrote:
> I Lorry så vi hvordan en ung mand fik sine hår på røven fjernet.
>
> Vi vil gerne selv fjerne alle vores hår med Laser - hvilken én vil I
> anbefale ?

En der kan udsende elektromagnetisk stråling som swinger godt med dine
røvhårs farve?

> Idet vi går ud fra at der må være nogle i denne NG der ved noget

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Benni

Dato : 01-08-05 08:21

ROFL

Fra : Nicolai

Dato : 01-08-05 19:29

On Sat, 30 Jul 2005 20:23:19 +0200, "Henning Rasmussen"
<Henning@Rasmussen.dk> wrote:

>I Lorry så vi hvordan en ung mand fik sine hår på røven fjernet.

Jeg vil nu nok betale mig fra det - med Ellipse metoden (lysglimt) -
men er der nogen bivirkninger ved ikke at have hårene?

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk