Pumpe i tanken?
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 30-07-05 18:26

Faldt over en VW Sharan, der på mange måder mindede om min Golf III TDI. Den
var landet lige uden for min arbejdsplads og kunne ikke køre. For mig lød
det som problemer med brændstoftilførselen. Giver det mærkelige lyde i
området omkring dieselpumpen?

Yderligere startforsøg afslørede at den nok fik lidt at leve af, men slet
ikke nok.

Ligger der en pumpe i tanken på en dieselbil til at føre brændstoffet frem i
samme stil som i en benzinbil?

--
Per, Esbjerg

Fra : PMH

Dato : 31-07-05 09:34

> Ligger der en pumpe i tanken på en dieselbil til at føre brændstoffet
frem
> i samme stil som i en benzinbil?

Det er forskelligt fra det ene mærke til det andet..
I min VW Passat TDI fra 1999 er der ikke en
pumpe i tanken..

I min tidligere bil Peugeot 406 HDI sad pumpen i tanken.

PMH