Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Mit winfast GeForce 2 GTS låser
Fra : Henrik

Dato : 26-12-00 13:19

Er der nogen der ved hvorfor mit geforce 2 gts låser efter 10 min, når
jeg spiller Unreal tournament

Fra : sniper Nolight

Dato : 27-12-00 02:52

> Er der nogen der ved hvorfor mit geforce 2 gts låser efter 10 min, når
> jeg spiller Unreal tournament

du må lige fortælle om du på nogen måde overclocker.... og desuden hvor
meget køling du i har rundt omkring i pc'en

Fra : Henrik

Dato : 27-12-00 04:59

On Wed, 27 Dec 2000 02:51:53 +0100, "sniper_Nolight"
<sniper_nolight@get2net.dk> wrote:

Den er ikke på nogen måde overclocked. Køre bare med de blæser den
altid har kørt med, da jeg kørte med en Asus geforce. Har også prøvet
at sætte to blæser i, det holder cpu temperaturen nede på 38 c men kan
forsat kun spille UT i ca 10 min før den låser

Fra : N/A

Dato : 27-12-00 13:52

Fra : Henrik

Dato : 27-12-00 13:52

patch ??? driverne er Detonator 3 fra nvidia

Fra : sniper Nolight

Dato : 27-12-00 17:02

> patch ??? driverne er Detonator 3 fra nvidia
jeg går ud fra du har den originale cd.... har du det kan du patche dit
spil... det er en fil du henter f. eks. hos www.unrealtournament.com eller
mange andre steder på nettet... den nyeste er v4.36... download -
dobbeltklik (med org. cd i drevet) installer... genstart og så har du
version 4.36...det står vist nederst i højre hjørne i spilmenuen hvilken
version du kører nu... med denne patch behøver du heller ikke cd'en i
drevet... måske det løser dit problem...hvis jeg helt har misforstået dig og
du kender alt til de nyeste patches så skriv endelig igen

Fra : Michael

Dato : 27-12-00 20:31

Hejsa...

Jeg har samme problem med UT 436 og Detonator 6.31
Spillet låser efter ca 10.min
Dog med asus V6800 og Me

Kan problemet ligge i Me?

Michael

Fra : sniper Nolight

Dato : 27-12-00 20:38

> Jeg har samme problem med UT 436 og Detonator 6.31
> Spillet låser efter ca 10.min
> Dog med asus V6800 og Me
>
> Kan problemet ligge i Me?

Ja!... har læst mange indlæg om netop ME... bruger selv patch436 og
631...dog med win98se... og det kører perfekt