Andet multimedie
bentjuul 3670
Total Training til Creative Suite 2
Fra : René Frej Nielsen

Dato : 30-07-05 16:34

Hejsa,

Vi har købt Creative Suite 2 pakken, og jeg nu kigget på Total Training
CD'en der fulgte med. Jeg synes det er en god måde at blive klogere på,
og ville selvfølgelig gerne kunne se de bonus-kapitler, som følger med
på CD'en.

Jeg har selvfølgelig registreret pakken, men i den mail man får
tilbage, er der ikke nævnt noget om en unlock kode til Total Training.
Hvordan i alverden får man den så? Gælder det ikke for lande udenfor
USA?

Hvis nogen allerede har modtaget deres kode, vil jeg da gerne have den,
for det kan der vel ikke være noget forkert i? Det er jo kun dem der
har købt CS 2 pakken, som har lige denne CD.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Brizz

Dato : 30-07-05 23:12

René Frej Nielsen wrote:
> [...]
> for det kan der vel ikke være noget forkert i? Det er jo kun dem der har
> købt CS 2 pakken, som har lige denne CD.

Vil da lige nævne jeg har hele DVD pakken total training til CS2 på 6
DVD'er. Det er bare guld værd!!!
Kan varmt anbefales. Også til prisen

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 31-07-05 00:13

On 2005-07-31 00:12:12 +0200, Brizz <rendmig@iroven.dk> said:

> Vil da lige nævne jeg har hele DVD pakken total training til CS2 på 6
> DVD'er. Det er bare guld værd!!!
> Kan varmt anbefales. Også til prisen

Jeg har også lige tjekket deres site ud, og de har en mega-pakke til
CS2 til ca. $1000. Jeg havde netop tænkt på at foreslå på mandag, at vi
købte den pakke. Det er da mange penge, men da alle kan se de samme
skiver er det jo en billig form for kursus.

Er pakken på DVD-skiver som kan ses på en alm. DVD-skiver eller kræver
det en computer? Jeg er ikke sikker på at alle har en computer
derhjemme med DVD-drev, men de fleste har nok en DVD-afspiller på
fjernsynet.

Det kunne dog være rart at se de bonus-kapitler som allerede ligger på
den medfølgende CD. Har du fået låst dem op?

Fra : Brizz

Dato : 31-07-05 02:04

> [...]
> købte den pakke. Det er da mange penge, men da alle kan se de samme
> skiver er det jo en billig form for kursus.

Ja og et GODT kursus!

> Er pakken på DVD-skiver som kan ses på en alm. DVD-skiver eller kræver
> det en computer? Jeg er ikke sikker på at alle har en computer derhjemme
> med DVD-drev, men de fleste har nok en DVD-afspiller på fjernsynet.

Jeg ser dem på min computer da jeg her hvor jeg bor lige nu ikke har en
extern dvd afspiller til tv men de kan sagtens afspilles på en alm dvd
afspiller. Der nævnes dog på dvd'en at hvis man ser det på et tv kan der
være farve forskel i forhold til at se den på en computer. Men det
betyder ingenting da det kun er i lærefasen og når man skal lave et
stykke arbejde er det jo på pc'en man ser det.

> Det kunne dog være rart at se de bonus-kapitler som allerede ligger på
> den medfølgende CD. Har du fået låst dem op?

har ikke den cd du snakker om der. Lånte de dvd'er og så noget af dem og
blev enig med mig selv om at dem kunne jeg bare ikke undvære!

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 31-07-05 18:21

On 2005-07-31 03:03:31 +0200, Brizz <rendmig@iroven.dk> said:

> [...]
> betyder ingenting da det kun er i lærefasen og når man skal lave et
> stykke arbejde er det jo på pc'en man ser det.

Det lyder godt...

Det kunne dog være rart at se de bonus-kapitler som allerede ligger på
den medfølgende CD. Har du fået låst dem op?

Den følger ellers med i CS2 pakken.

Fra : Brizz

Dato : 31-07-05 21:56

René Frej Nielsen wrote:
> Den følger ellers med i CS2 pakken.

Købte på dba.dk og vidste ikke den skulle være med.
Men mangler den så heller ikke jo

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 31-07-05 21:28

On 2005-07-31 22:55:48 +0200, Brizz <rendmig@iroven.dk> said:

> Købte på dba.dk og vidste ikke den skulle være med.
> Men mangler den så heller ikke jo

Nej, ok. Den ligger også løst i CD-æsken, så den tidligere ejer har nok
glemt det.

Fra : Ricko.

Dato : 31-07-05 07:25

"René Frej Nielsen" <spam@rfn.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> CD'en der fulgte med. Jeg synes det er en god måde at blive klogere på, og
> ville selvfølgelig gerne kunne se de bonus-kapitler, som følger med på
Prøv med
002030TPCS2

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 31-07-05 18:20

On 2005-07-31 08:25:16 +0200, "Ricko." <Ricko@livsnyter.com> said:

> "René Frej Nielsen" <spam@rfn.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv med
> 002030TPCS2

Desværre, den brokker sig og siger at koden er forkert. Har du fået en
kode tilsendt ved registreringen, eller har du også måttet fiske den på
nettet?