Outlook 2003, hent mail automatisk.
Fra : Søren Blom

Dato : 30-07-05 13:07

Kan nogen fortælle mig, hvor jeg skal skrue i Outlook 2003, for at få det
til at hente mail automatisk når programmet startes op?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Leif Poulsen

Dato : 30-07-05 13:56

> Kan nogen fortælle mig, hvor jeg skal skrue i Outlook 2003, for at få
det
> til at hente mail automatisk når programmet startes op?

Funktioner --> Indstillinger --> Konfiguration af e-mail --> flueben i
Send/modtag

mvh. leif

Fra : Søren Blom

Dato : 31-07-05 22:29

"Leif Poulsen" <leifPRIKpoulsen@mailPRIKdk> skrev

> Funktioner --> Indstillinger --> Konfiguration af e-mail --> flueben i
> Send/modtag

Tak, nu vælter mailene ind, på godt og ondt, så det var hvad der skulle til.