hvilket amartur?
Fra : rasmus.carlsen

Dato : 30-07-05 12:58

hejsa,

Vi har naturligvis fået en forkert vask i vores nye køkken ;-(

Nuvel - vi havde bestilt en integreret men har fået en almindelig. Findes
der et godt amatur, der sikerer mod vand på bordpladen og den slags? Synes
jeg har set armaturer på en stålplade.

ras

Fra : Kari Eiffert

Dato : 30-07-05 20:05

"rasmus.carlsen" <rasmus(punktum)carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der et godt amatur, der sikerer mod vand på bordpladen og den slags? Synes

Hej.

Kan det være sådan en du leder efter:
http://www.lavprisvvs.dk/shop/productinfo.asp?id=10745 Mine forældre havde
sådan en i deres gamle køkken for at beskytte bordpladen. Og så kan du jo
vælge lige præcis det armatur du har lyst til

Mvh Kari

Fra : Max

Dato : 30-07-05 20:15

Hej Kari

> http://www.lavprisvvs.dk/shop/productinfo.asp?id=10745 Mine forældre havde

Du kan ikke linke til artikler, så du må fortælle navn og evt. varenummer.

Mvh Max

Fra : Kari Eiffert

Dato : 30-07-05 20:38

> Hej Kari

> Du kan ikke linke til artikler, så du må fortælle navn og evt. varenummer.
>
> Mvh Max

hvis man copi-paster den kan man godt, men vvvs nummer er: 709036604 og den
hedder en dækplade.

Fra : Annika Pedersen

Dato : 30-07-05 21:06

30-Jul-2005en 30-Jul-2005, skrev "Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid>:

> Du kan ikke linke til artikler, så du må fortælle navn og evt. varenummer.

Åbn den 2 gange efter hinanden, så kommer den.

--
Annika Pedersen

Fra : Calle.

Dato : 31-07-05 10:12

rasmus.carlsen wrote:
> [...]
> Findes der et godt amatur, der sikerer mod vand på bordpladen og den
> slags? Synes jeg har set armaturer på en stålplade.

Det må leverandøren vel bytte for egen regning. Du har vel bestillingen på
skrift
--
Calle.

Fra : rasmus.carlsen

Dato : 31-07-05 13:18

"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> Det må leverandøren vel bytte for egen regning. Du har vel bestillingen på
> skrift

- jo jo ... det har han også tilbudt, men det tager 4 uger at lave en ny
bordplade med den rigtige vask og så lang tid kan vi ikke rigtigt undvære
vores køkken. I stedet har vi fået vaksen og armaturet (cirka 4500 kroner).

ras

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 31-07-05 14:25

rasmus.carlsen wrote:
> [...]
> vores køkken. I stedet har vi fået vaksen og armaturet (cirka 4500 kroner).

Nej det er klart, men hvis det var mig ville jeg kræve at få den rigtige
plade sat i når den bliver færdig (og have en midl. vask monteret i
mellemtiden). En vask med integreret armatur er så meget dejligere end
hvis armaturet er monteret i bordpladen. Leverandøren har lavet en stor
bøf og han burde derfor IMO også løse denne bøf og levere det der var
aftalt til den aftalte pris.

Jeg har selv en plade hvor armaturet er monteret på, og det er næsten
umuligt at holde helt tørt deromkring mens man arbejder ved vasken. Når
pladen (eller vasken alene) engang skal skiftes bliver det til et med
armaturet monteret i vasken istedet.

Thomas

Fra : rasmus.carlsen

Dato : 01-08-05 09:25

"Thomas Rasmussen" <thomas@p7.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvis armaturet er monteret i bordpladen. Leverandøren har lavet en stor
> bøf og han burde derfor IMO også løse denne bøf og levere det der var

- tanken har strejfet os, men vi kan ikke rigtigt vente de fire uger
dettager at lave en ny bordplade .... og montere den anden midlertidigt
koster penge. Desuden er det en større operation at skifte borpladen med
vask idet pladen er bygget ind under noget andet.

> [...]
> umuligt at holde helt tørt deromkring mens man arbejder ved vasken. Når
> pladen (eller vasken alene) engang skal skiftes bliver det til et med

- vores vask er underlimet (og det vil jeg da også anbefale dig at gøre) og
så kan man ikke bare skifte vasken, men man skal skifte hele bordpladen.

ras