Ombytter fælge til 1500 kr
Fra : Henrik Jørgensen

Dato : 30-07-05 11:37

Hej alle

Jeg så et sted at man kunne købe nogle ombytter fælge til 1500 kr
Er der nogle som ved hvor ?
Mine er 16 tommer stål (Toyota Hilux 4WD)

MVH

Henrik

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 30-07-05 12:02

Henrik Jørgensen wrote:
> Hej alle
>
> Jeg så et sted at man kunne købe nogle ombytter fælge til 1500 kr
> Er der nogle som ved hvor ?

Næ...

Jeg kender en, men det koster 2.400 kr. og KUN hvis man samtidig køber for
dyre dæk...

Hvor kommer du fra?

Fra : Henrik Jørgensen

Dato : 31-07-05 07:47

Jeg kommer fra nordsjælland.
Er ellers helt sikker på prisen, men det var også hvis man købte dæk.
Hvor er det at det koster 2400 kr ???

Henrik

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 31-07-05 08:22

Henrik Jørgensen wrote:
> Jeg kommer fra nordsjælland.
> Er ellers helt sikker på prisen, men det var også hvis man købte dæk.

Kan sagtens være, at der er andre, der tilbyder til.

> Hvor er det at det koster 2400 kr ???

Dem jeg kender ligger i det mørke Jylland...