Skærme
Fijala 3554
Rensning af skærm bærbar ??
Fra : Sven

Dato : 29-07-05 17:31

Hej.
Der er desværre kommet lidt stænk på min skærm til den bærbare, og den er
også lidt støvet. Hvordan, og med hvad, renser jeg den? En tør klud er
desværre ikke nok.

Sven

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 29-07-05 18:22

Sven wrote:
> Hej.
> Der er desværre kommet lidt stænk på min skærm til den bærbare, og den er
> også lidt støvet. Hvordan, og med hvad, renser jeg den? En tør klud er
> desværre ikke nok.

kig 2 tråde længere ned, der har du et svar

Fra : Sven

Dato : 29-07-05 20:46

> kig 2 tråde længere ned, der har du et svar

Det har jeg desværre så IKKE, da der skal noget rensemiddel til i mit
tilfælde. Jeg skrev jo, at der er kommet nogle stænk på min skærm, hvilket
en tør (eller fugtug) klud ikke kan afhjælpe. Jeg mangler altså stadig hjælp
til, hvilket middel jeg kan bruge (brillerens, sprinklervædske,
spejlpudsemiddel). Så hvis du nu læser mit første indlæg igen, vil du nok
se, at der ikke blev svaret på det jeg spurgte om

Sven

Fra : sls\(2770\)

Dato : 30-07-05 19:28

"Sven" <burgurne_nospam@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det har jeg desværre så IKKE, da der skal noget rensemiddel til i mit

Jeg er blevet anbefalet noget der hedder Eccolab Spraycleaner, som kan købes
i expert for omkring 50 -100,-. Jeg har ikke selv fået købt det endnu.

Mvh Sid

Fra : Sven

Dato : 01-08-05 00:48

> Jeg er blevet anbefalet noget der hedder Eccolab Spraycleaner, som kan
> købes i expert for omkring 50 -100,-. Jeg har ikke selv fået købt det
> endnu.
>
> Mvh Sid

Ok, det vil jeg prøve at forhøre mig om. Tak for det!

Sven