Ny dansk festival på Livø
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-07-05 16:29

Livø har i mange år haft en jazz-festival.

Imidlertid skal Kandis tilsyneladende spille på noget som hedder "Livø Akt
og Musikfestival". Det ser ikke ud til at det er det samme som
jazz-festivalen, for det er på et andet tidspunkt. Kandis er vist heller
ikke et jazz-orkester. Hehe..

Men jeg kan ikke finde noget på nettet om noget som hedder "Livø akt. og
musikfestival" (ejheller hvad det betyder) og ikke mindst hvilke andre
orkestre der kommer. Nogen som ved hvad det er for noget festival-halløj og
hvem som står bag det. Og hvad det er for en type festival.
Dansktop-festival eller sån noget???.

Vil de efterligne Vildsund. - Ved nogen noget?

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-07-05 19:08

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:42ea4914$0$27312$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Livø har i mange år haft en jazz-festival.

> Imidlertid skal Kandis tilsyneladende spille på noget som hedder "Livø Akt
> og Musikfestival".
____

SVTMS: Så er det opklaret. hvad "Livø Musikfestival" er noget. Det er
faktisk en årligt tilbagevende dansktop-festival.
Men der er ingen offentlig adgang, da det er et lukket arrangement, som
afholdes af en eller anden forening. Sidste år var det "Bjørn og Okay" som
var på programmet. Mennnnnnnn............ at kalde det en festival er vist
sån ligeeeee...... i overkanten, og så når det er lukket. Hmm...
På en festival skal der vel være en masse koncerter med forskellige
navne, som vi kender det fra Vildsund og Roskilde.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 30-07-05 05:39

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:42ea6e54$0$25984$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Hej Åge

Mon ikke det er fordi du selv digter lidt videre ...
Det der med Dansk top festival, var vist helt din egen opfindelse, var det
ikke.... Hvis jeg ikke husker helt tosset, så er det amatør teater og musik
festival. Forstå det sådan, at det fortrinsvis er dem, som spiller amatør
teater, der også spiller musikken. Men som et ekstra krydderi, så kommer
der også en gruppe udefra, så alle kan få sig en svingom.
Så ordet Festival, er vist helt på plads, og det endda i den mest oprigtige
betydning.

Det der med at danse, skulle de bruge lidt mere tid på derovre.
Sidst jeg var der, så det ud som om, man kun kunne få tiden til at gå med to
ting. Uden at nævne hvad det var for to ting, kan jeg da sige, at mænd og
kvinder, så mindst lige gravide ud.

M.V.H.....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-07-05 10:17

"Benny Mortensen 9700" <wrapup1@kittymail.com> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det er fordi du selv digter lidt videre ...

SV: Det tror jeg ikke, ´Benny.

> Det der med Dansk top festival, var vist helt din egen opfindelse, var det
> ikke....

SV: Det tror jeg igen ikke, Benny

> Hvis jeg ikke husker helt tosset, så er det amatør teater og musik
> festival´.

SV: Det tror jeg igen igen ikke, Benny. Du husker faktisk "helt tosset".
Fra Livø fortæller man at det er en eller anden forening for
handicappede. Og i den forbindelse vil jeg gerne have mig frabedt
næseringske sjove kommentarer.
Benny; var det noget du selv fandt på, det der med teater?, Fy.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 30-07-05 12:12

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:42eb4d88$0$73320$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> næseringske sjove kommentarer.
> Benny; var det noget du selv fandt på, det der med teater?, Fy.

Hvorfor er du aldrig vil indrømme, når du har været ude med halv vind...og
hvorfor er det du aldrig undersøger tingene, før du drøner ud med en kæmpe
monolog om et eller andet pjank...Hvorfor Åge?

Allan

Fra : Ukendt

Dato : 01-08-05 08:21

"Allan Krautwald" <krautwald@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor er du aldrig vil indrømme, når du har været ude med halv vind...og
> hvorfor er det du aldrig undersøger tingene, før du drøner ud med en kæmpe
> monolog om et eller andet pjank...Hvorfor Åge?

Hehe, halv vind?
Åge kan få en fire tons kølbåd til at plane på land i totalt vindstille

/Alex

Fra : Benny Mortensen

Dato : 31-07-05 14:15

> [...]
> næseringske sjove kommentarer.
> Benny; var det noget du selv fandt på, det der med teater?, Fy.

Næh, sådan en er der også, men om det lige er denne her, det er jo ikke
sikkert.

M.V.H.....Benny..