Passiv køler til Daytona Ti4200
Fra : Kurt Pedersen

Dato : 29-07-05 11:47

Hej NG
Køleren på mit Daytona Ti4200 er groet helt fast. Nu vil jeg så se mig om
efter en anden og helst en passiv men den skulle jo også helst passe på
kortet. Nogen af jer der har en ide? Jeg har kik på en ZALMAN ZM 80C-HP
( http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=40775 ).
mvh
Kurt

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 29-07-05 16:34

Kurt Pedersen wrote:
> Jeg har kik på en
> ZALMAN ZM 80C-HP ( http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=40775 ).

Den er fin til opgaven. Jeg kører selv med den på mit Asus GF4 Ti4200, og
der har aldrig været problemer af nogen art. Sørg blot for, at give dig tid
med monteringen...

--
Mvh/Martin K
http://LEMANSarea.dk - Motorløbet Le Mans i koncentreret form!

Fra : Villy Jensen

Dato : 29-07-05 23:43

> Den er fin til opgaven. Jeg kører selv med den på mit Asus GF4 Ti4200, og
> der har aldrig været problemer af nogen art. Sørg blot for, at give dig
> tid med monteringen...

Jeg har samme positive erfaring (Daytona GF4200 med ZALMAN ZM 80C-HP)

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy