alfa dele
Fra : jens jensen

Dato : 29-07-05 09:20

hej i gruppen
er der nogen steder på nettet man kan handle alfa dele?
jeg tænker på ligesom , t hansen, høyer, osv.
mvh jens

Fra : Henrik Rathje

Dato : 29-07-05 10:10

www.krogslund.dk har også alfa

Henrik

Fra : HKN

Dato : 29-07-05 11:07

"Henrik Rathje" <htr@dftUPS-as.dk fjern UPS> wrote in message
> www.krogslund.dk har også alfa

Men der står kun 155 på hans hjemmeside?

-Henrik

Fra : HKN

Dato : 29-07-05 11:33

"Henrik Rathje" <htr@dftUPS-as.dk fjern UPS> wrote in message
> www.krogslund.dk har også alfa

Hvordan er kvaliteten på disse dele - T. Hansen kvalitet?

-Henrik

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 29-07-05 14:38

"HKN" <mabehemaREMOVE@THIStdcadsl.dk> wrote in news:42ea05f6$0$73893
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Hvordan er kvaliteten på disse dele - T. Hansen kvalitet?

Jeg ved ikke hvad du mener til Thansen kvalitet da denne kan være meget
svingende fra dårlig til god.

Men stort set alle disse discount-jeg-vil-være-billigst-butikker har dele i
stort set samme kvalitet rundt omkring.

Så om du vælger Høyer, som ejes af Thansen, eller Krogslund eller lign.
kommer ud på det samme.

--
Martin "CST" Johansen [6000]
Billigt brugt crap til salg:

Fra : Mogens

Dato : 29-07-05 17:42

On Fri, 29 Jul 2005 10:20:00 +0200, "jens jensen"
<jeise@jensen.mail.dk> wrote:

>er der nogen steder på nettet man kan handle alfa dele?

Har du en Alfa Romeo, så meld dig ind i klubben. Dels får du det
flotte blad for kontigentet, men du får også handelspladsen som en
mulighed. Kigger du på annoncerne i bladet er der talrige muiligheder
for køb på det "grå" marked, ligesom et medlemsskab giver
rabatmulighed "rundt omkring..."
www.alfaklub.dk

Mvh
Mogens...