Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kom lige til at lave et par mere..
Fra : Ole Larsen

Dato : 28-07-05 20:59

Teksten på gravstenen er tværet ud - man skal ikke kunne læse den på
mine billeder.

http://home.tiscali.dk/muggler/2005-07-25-72a.jpg
http://home.tiscali.dk/muggler/2005-07-25-72a.jpg

Min grille med at fotografere i mørket startede får mange år siden med
en stribe, bl. a. dette:

http://home.tiscali.dk/muggler/04/pages/2%2C40%2C4ax.htm

Ret hurtigt efter kom der farver på, og så var jeg solgt.
Hug, tudekiks og kommentarer ud over yt/in velkomne

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (20.juni.2005) design og nye billeder(G5) på:

Fra : .J.S...

Dato : 28-07-05 21:26

> Teksten på gravstenen er tværet ud - man skal ikke kunne læse den på mine
> billeder.
>
> http://home.tiscali.dk/muggler/2005-07-25-72a.jpg
> http://home.tiscali.dk/muggler/2005-07-25-72a.jpg

Ser ret ens ud....

Ikke lige min kop te i øvrigt, vandfarver på beskidt papir

mvh/JS

Fra : Christian Hannibal

Dato : 28-07-05 22:44

> Teksten på gravstenen er tværet ud - man skal ikke kunne læse den på mine
> billeder.
>
> http://home.tiscali.dk/muggler/2005-07-25-72a.jpg
> http://home.tiscali.dk/muggler/2005-07-25-72a.jpg

De er sikkert teknisk i orden, men helt ærligt synes jeg at de er så
over-manipulerede, at de ikke længere ligner fotos, men snarere noget en
eller anden Goth-besat makker med langt sort-farvet hår har lavet i et
grafik-program som en illustration til en dårlig gyser. Så synes jeg faktisk
det fascinerende forsvinder... og lad mig sige med det samme: jeg kan
sagtens forstå din fascination af kirkegårde og af mørke. F.eks. er jeg ret
sikker på, at dit billede er af Fam. Nielsens familiegravsted på Ansgar
Kirkegård i Odense... tager jeg fejl?

Anyway.. er sikker på, at jeg ville holde meget af dine billeder, hvis de
var mere naturlige i stilen. Men det er bare min mening..

Christian

Fra : Ole Larsen

Dato : 29-07-05 03:19

Christian Hannibal skrev:
> [...]
>
> Anyway.. er sikker på, at jeg ville holde meget af dine billeder, hvis de
> var mere naturlige i stilen. Men det er bare min mening..

Ja, Christian - jeg aner ikke hvem stedet tilhører. Den viden er ikke en
del af min proces. Det ligner ikke et fotografi? Ok, der er egentligt
ikke lavet så meget efter optagelsen: Diff. glow+dodging+beskæring.
Resten ligger i optagelsen. Men jeg ser personligt ingen grund til at et
fofografi skal ligne et "typisk fotografi" - det finder jeg uvæsentligt.
Kan jeg lide et billede, er det ligegyldigt for mig hvordan det er lavet.
Tak for ordene.

Fra : Simon Nielsen

Dato : 29-07-05 10:44

"Ole Larsen" <olenospam@nospam.dk> wrote in message

> [...]
> Kan jeg lide et billede, er det ligegyldigt for mig hvordan det er lavet.

Jeg syntes de er utroligt flotte og de giver en stemning der godt kan give
et koldt gys ned ad ryggen samtidig med at der er en ro i billederne. Jeg
syntes de er rigtigt fede.

Mvh
Simon

Fra : Ole Larsen

Dato : 29-07-05 10:57

Simon Nielsen skrev:

> Jeg syntes de er utroligt flotte og de giver en stemning der godt kan give
> et koldt gys ned ad ryggen samtidig med at der er en ro i billederne. Jeg
> syntes de er rigtigt fede.

Vi er - tak for det - forskellige. Jeg har det lidt som du, andre
anderledes, Og det er som det skal være

Fra : Simon Nielsen

Dato : 29-07-05 13:15

> Vi er - tak for det - forskellige. Jeg har det lidt som du, andre
> anderledes, Og det er som det skal være

Lige netop, den fotograf der kan lave et billede som alle i hele verden
syntes er det bedste billede nogensinde, er virkelig dygtig. Men jeg kan
godt lide din stil, keep up the good work.

Mvh
Simon