Hjælp -- "Stolen"
Fra : Jim

Dato : 28-07-05 21:06

Hej NG

I plejer at ha nogle gode idéer her, så jeg håber i kan klare denne:

Jeg sidder her med Stolen, men af en eller anden grund er der "invert mouse"
på både X og Y aksen...
Jeg kan godt slå det fra på X, så man kører musen op, for at kigge op.
Men det lader til at uanset hvad F jeg gør, vil det ikke virke på Y aksen.
Kan det bare ikke lade sig gøre ?

Hilsen Jim

ps. kan ik spille med d på, har prøvet..

Fra : Dalsgaard

Dato : 29-07-05 08:32

Du kunne placere et spejl foran din skærm, og spille ved at se ind i
spejlet. ;)

Fra : Jim

Dato : 29-07-05 17:36

Meget morsomt...

Nogen herinde med intelligente forslg, til løsning af problemet ??

Fra : Janus

Dato : 30-07-05 03:16

Jim wrote:
> Meget morsomt...
>
> Nogen herinde med intelligente forslg, til løsning af problemet ??

Man kunne jo altid lege lidt med loddekolben.. bytte om på et par
ledninger i musen. Ok, måske er denne løsning ikke just bedre end den
med spejlet, faktisk synes jeg den førnævnte er lidt mere kreativ.
   Jaja, jeg undskylder på forhånd. Kender ikke spillet, så jeg kan
desværre ikke hjælpe dig. Men jeg må da indrømme, at dit problem er af
yderst prekær slags, netop da "invert mouse" udelukkende plejer at have
noget med y-aksen at gøre. I/O med musen er vel nu så standardiseret, at
man kunne mene at det var et problem med spillet. Kunne der være en
configfil du selv kunne gå ind at rette lidt i?

--
Kids, try this at home: http://www.legendsrpg.net/index.php?refid=799