Overføre penge fra Frankrig til Danma
Fra : Kenneth

Dato : 28-07-05 20:21

Ved ikke om dette er den rigtige nyhedsgruppe, men kan ikke finde en bedre.

Nogle der ved hvilke muligheder man har for at overføre penge til en
dansk bank-konto hvis man opholder sig i Frankrig og ikke har en
bankkonto i Frankrig ?

/Kenneth

Fra : Asle Bjerva

Dato : 28-07-05 20:52

"Kenneth" <ka@boxmail.dk> skrev i melding
> [...]
>
> Nogle der ved hvilke muligheder man har for at overføre penge til en dansk
> bank-konto hvis man opholder sig i Frankrig og ikke har en bankkonto i

Det enkleste er vel Western Union
http://www.transcorpint.com/moneytransfer/westernunion.htm

men jeg tipper på at alle banker kan overføre penger, mot et større eller
mindre honorar.....
--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_no