Semi-OT - Pink Floyd casemod
Fra : Sune Salminen

Dato : 28-07-05 15:48

Til alle Pink Floyd fans her i gruppen..
http://www.wizdforums.co.uk/showthread.php?t=311

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Angina

Dato : 28-07-05 17:45

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse
> Til alle Pink Floyd fans her i gruppen..
> [...]

Århh, det ser fedt ud...det ligner at det er en privat der har strikket det
sammen?

Fra : Sune Salminen

Dato : 28-07-05 18:12

Angina wrote:
> "Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Århh, det ser fedt ud...det ligner at det er en privat der har
> strikket det sammen?

Ja, hvis du ellers læser lidt videre i forummet dér, kan du se at det
hele er hjemmelavet.. men ham der har lavet det ser også ud til at have
værktøjet i orden!! Der er billeder af alle delene og så står der lidt
om hvilket værktøj han har brugt også.

-Sune

Fra : David Rasmussen

Dato : 28-07-05 20:00

Sune Salminen wrote:
> Til alle Pink Floyd fans her i gruppen..
> http://www.wizdforums.co.uk/showthread.php?t=311

Hvor er det vildt!

/David

Fra : Max

Dato : 28-07-05 22:33

Hej

> Til alle Pink Floyd fans her i gruppen..
> http://www.wizdforums.co.uk/showthread.php?t=311

Tænk sig at spilde så megen tid og energi på en PC der
er forældet før man er færdig :)

Så hellere bruge tiden til at lytte til lidt musik istedet.

Mvh Max

Fra : Sune Salminen

Dato : 28-07-05 22:52

Max wrote:
> [...]
> er forældet før man er færdig :)
>
> Så hellere bruge tiden til at lytte til lidt musik istedet.

Det er et kabinet - indmaden kan skiftes ud.
Desuden er det et bestillingsarbejde, og det har helt sikkert ikke været
billigt.

-Sune

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 30-07-05 00:48

> Det er et kabinet - indmaden kan skiftes ud.
> Desuden er det et bestillingsarbejde, og det har helt sikkert ikke været
> billigt.

Det ser mega fedt ud... Faktisk næsten samme kabinet som jeg har... bare
synd ham her har et ECS mobo siddende i det

Nåh men til sagen, der er da ikke meget fedt ved et
bestillingsarbejde... Så kan man sige "se mit nye casemod, jeg har kun
betalt 10K for det" - så er det federe at sig "se mit casemod, jeg har
selv lavet det hele"

Fra : Svend-Erik Kjær Mads~

Dato : 29-07-05 12:34

Sune Salminen wrote:
> Til alle Pink Floyd fans her i gruppen..
> http://www.wizdforums.co.uk/showthread.php?t=311
>
> -Sune

Uanset om man kan lide PF eller ej, så er det sku et flot stykke arbejde.