Hvor var det nu dansktop festivalen var?
Fra : Allan Krautwald

Dato : 28-07-05 13:32

Mener at have set et enkelt indlæg her i gruppen om en eller anden dansktop
festival...men det smuttede lige, hvor det var henne

Allan

Fra : Holst

Dato : 28-07-05 13:45

Allan Krautwald wrote:

> Mener at have set et enkelt indlæg her i gruppen om en eller anden dansktop
> festival...men det smuttede lige, hvor det var henne

En anden gang kan du bruge http://groups.google.com, når der er nogle
indlæg, der er smutter for dig. Når du ved, at informationen er til
stede i gruppen, så er det det langt nemmeste.

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-05 14:03

"Holst" <newsjul05@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> En anden gang kan du bruge http://groups.google.com, når der er nogle
> indlæg, der er smutter for dig. Når du ved, at informationen er til stede
> i gruppen, så er det det langt nemmeste.

Rolig nu, tag dig lige et smut herover http://www2002168.thinkquest.dk/

/Alex

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-07-05 14:09

Alex Linaa skrev:

>Rolig nu, tag dig lige et smut herover

Hvis du syntes det er det, så smut herover news:dk.snak.vittigheder
og lav alle de jokes du har lyst til.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-05 15:59

On 28 Jul 2005 13:08:47 GMT, "Ivan V. Klattrup"
<ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

>Hvis du syntes det er det, så smut herover news:dk.snak.vittigheder
>og lav alle de jokes du har lyst til.

Behøver jeg ikke, jeg har min humoristiske sans intakt.

Og der er forskel på humor og jokes Ivan

/Alex

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-07-05 16:23

Alex Linaa skrev:

>Behøver jeg ikke, jeg har min humoristiske sans intakt.

Nu var det jo slet ikke humor, men i stedet endnu et af Allans indlæg som
kun er beregnet på at skabe støj i en gruppe, i lørdags lavede han et
tilsvarende støjproducerende indlæg i dk.medier.tv .

Nå nok snak med en klovn om en klovn for denne gang.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-05 16:31

On 28 Jul 2005 15:22:55 GMT, "Ivan V. Klattrup"
<ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

>Nu var det jo slet ikke humor

Hvad der er humor har du tydeligvis en noget minimalistisk opfattelse
af. Synd for dig

>Nå nok snak med en klovn om en klovn for denne gang.

Hu hej hvor det går, kan du flere gode når du nu er i gang med
personlighederne?
Dem kan du så levere i et mere passende forum: FUT
til:dk.snak.mudderkastning

Fra : Allan Krautwald

Dato : 28-07-05 18:39

> [...]
> tilsvarende støjproducerende indlæg i dk.medier.tv .
>
> Nå nok snak med en klovn om en klovn for denne gang.

Det så din hellige opfattelse...og tillykke med det
Men en vis herre har lavet så meget støj og så mange provokerende og totalt
ligegyldige indlæg...at vi er et par stykker, hvis sorte humoristiske sans
bliver pirret...
Sgu ærgerligt for dig, at du ikke ejer sans for satire

Fra : Hauge

Dato : 28-07-05 20:37

Allan Krautwald wrote:
> Sgu ærgerligt for dig, at du ikke ejer sans for satire

Sgu også ærgeligt at du er dummere end snot. Snot kan da trods alt finde en
udvej.

FUT: mudder

/Hauge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 28-07-05 21:02

> Sgu også ærgeligt at du er dummere end snot. Snot kan da trods alt finde
en
> udvej.
>
> FUT: mudder
>
> /Hauge

Dit sprog taler for sig selv

Fra : Allan Krautwald

Dato : 28-07-05 15:05

> "Holst" <newsjul05@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Rolig nu, tag dig lige et smut herover http://www2002168.thinkquest.dk/
>
> /Alex

Ak ja nogle gange falder ens guldkorn på stenet grund

Fra : Q

Dato : 28-07-05 20:09

"Allan Krautwald" <krautwald@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Mener at have set et enkelt indlæg her i gruppen om en eller anden
dansktop
> festival...men det smuttede lige, hvor det var henne

Forhåbentlig langt væk fra områder beboet af normale mennesker

Jeg er frisk på en lille terror-aktion mod den festival hvis det er..
Tænker: Blokvogn med STORT anlæg og en CD med Illdisposed stillet op udenfor
området... Nogen der er friske?

/peter

Fra : Sune Salminen

Dato : 28-07-05 20:41

Q wrote:
> [...]
>
> Jeg er frisk på en lille terror-aktion mod den festival hvis det er..
> Tænker: Blokvogn med STORT anlæg og en CD med Illdisposed stillet op

Læs tråden "Dansktop festival igang i Vildsund".

Din blokvogn ender i vesterhavet.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Allan Krautwald

Dato : 28-07-05 21:00

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> Læs tråden "Dansktop festival igang i Vildsund".
>
> Din blokvogn ender i vesterhavet.
>

> -Sune

Uha er det knallert-banden fra Fur

Fra : Q

Dato : 29-07-05 01:13

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> Læs tråden "Dansktop festival igang i Vildsund".
>
> Din blokvogn ender i vesterhavet.

Nogen der lige har 250.000 Euro, så er den løst:
http://www.hugohein.com/other/uboat.194/u-194.specs.htm

Eller måske leje sig ind på nogen af arealerne for at holde Rammstein
koncert samtidig med Dansk-bund festivalen?

/peter

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 29-07-05 09:20

"Q" <Q@Q.Q> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Eller måske leje sig ind på nogen af arealerne for at holde Rammstein
> koncert samtidig med Dansk-bund festivalen?

Kan du så ikke holde den lige bagefter.... Jeg ville nødigt misse nogen af
dem.

M.V.H.....Benny..

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 29-07-05 09:18

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> Læs tråden "Dansktop festival igang i Vildsund".
>
> Din blokvogn ender i vesterhavet.

Hvorfor skulle vi dog slæbe den så langt, når vandet er lige ved hånden, og
det er dybt nok, endda til at de kan stables, så tag bare flere med ..

M.V.H.....Benny..