Hvordan er vejret i Las Vegas dec/jan?
Fra : Michael

Dato : 28-07-05 11:03

Nogen der har en ide om hvordan vejret typisk er i den periode?

Fra : Per

Dato : 28-07-05 15:57

"Michael" <virkerikke@mail.com> wrote in message
> Nogen der har en ide om hvordan vejret typisk er i den periode?

Som du kan se er det pt. ganske varmt:
http://weather.yahoo.com/forecast/USNV0049_c.html?force_units=1
Du kan se gennemsnitstemps her:
http://weather.yahoo.com/climo/USNV0049_c.html

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 28-07-05 21:44

> Som du kan se er det pt. ganske varmt:
> http://weather.yahoo.com/forecast/USNV0049_c.html?force_units=1
> Du kan se gennemsnitstemps her:
> http://weather.yahoo.com/climo/USNV0049_c.html

13,9 grader er vel ikke varmt? December-tallet må da også være en fejl. Det
er 7 grader varmere end både november og januar! Det ser efter min mening
faktisk ret koldt ud i december og januar med nattefrost.

Kennet
--
så er vi hjemme fra Afrika.....
læs www.pernille-kennet.dk

Fra : Verner Johnsen

Dato : 28-07-05 22:09

On Thu, 28 Jul 2005 22:44:24 +0200, "Kennet og Pernille"
<anonym@mail.dk> wrote:

>13,9 grader er vel ikke varmt? December-tallet må da også være en fejl. Det
>er 7 grader varmere end både november og januar!

Jeg ved ikke hvordan de har båret sig ad, men ja, det er en fejl.
Hvis man sammenligner med den samme tabel, bare med °F i stedet for
°C (vælg View: English lige over tabellen) kan man se, at de eneste
der passer er Januar og februar.

De 20,6° skulle vitterlig stå ud for Marts, os de øvrige tal skal
rykkes en måned nedad. Dvs tallene ud for Marts hører til i April,
Tallene ud for April hører til Maj o.s.v.

--
Hilsen Verner

Fra : J.A.F. Pedersen

Dato : 28-07-05 22:23

Michael skrev:

> Nogen der har en ide om hvordan vejret typisk er i den periode?

Her er lokal temperaturer i Fahrenheit
http://www.vegas.com/weather/averages.html

Og her er en omregningstabel fra Fahrenheit til Celsius og vice versa
http://members.aol.com/pasiflora1/jtempcon.htm

JAF