Hvilke biler er født med en WB lambda sens~
Fra : Ukendt

Dato : 28-07-05 07:44

Ja topic siger vel det hele, de fleste biler har Narrow band sensor, men der
må jo være nogle med wide band, men hvilke, kender i nogle ??

Mvh
Morten

Fra : Mogens

Dato : 28-07-05 19:53

On Thu, 28 Jul 2005 08:43:56 +0200, "Juel" <xsnabelastarchild.dk>
wrote:

>Ja topic siger vel det hele, de fleste biler har Narrow band sensor, men der
>må jo være nogle med wide band, men hvilke, kender i nogle ??

Citroen f.eks. - men det er Bosch, der fabrikerer dem!

Mvh
Mogens...

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-05 20:08

> Citroen f.eks. - men det er Bosch, der fabrikerer dem!

Alle de nye citroen ??

Mvh
Morten

Fra : Mogens

Dato : 28-07-05 20:23

On Thu, 28 Jul 2005 21:08:16 +0200, "Juel" <xsnabelastarchild.dk>
wrote:

>Alle de nye citroen ?

Aner det ikke.
Hvad vil du - selv bygge det ind i din bils lambdasondesystem eller
hyr?

Mvh
Mogens...

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-05 21:32

> Aner det ikke.
> Hvad vil du - selv bygge det ind i din bils lambdasondesystem eller
> hyr?

Jeg skal ha Megasquirt på min gti, så jeg er ved at samle dele sammen, har
skaffet åbne lufttemp sensorer, og er ved at skaffe spjæld med potmeter..
når ms så spiller skal der G60 lader på den, beslag til laderen er købt,
mangler lader og G3 generator.. der er her wb lambdaen kommer ind i
billedet, den er god til trykladning, hvor den er meget præsis..

Mvh
Morten

Fra : Torben E

Dato : 28-07-05 22:02

"Juel" <xsnabelastarchild.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mangler lader og G3 generator.. der er her wb lambdaen kommer ind i
> billedet, den er god til trykladning, hvor den er meget præsis..

Se lidt tilbage i gruppen, den har lige været oppe, du skal have
styringen til WB, svjv. kan MS ikke klare den.

Torben E

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-05 22:35

> Se lidt tilbage i gruppen, den har lige været oppe, du skal have
> styringen til WB, svjv. kan MS ikke klare den.

Jeps, den er jeg helt med på, men ville gerne finde selve lambdaen hos
huggeren derfor jeg leder efter biler med dem std Selve controlleren ved
jeg godt hvor jeg skal købe..

Mvh
Morten

Fra : Torben E

Dato : 28-07-05 23:01

> Jeps, den er jeg helt med på, men ville gerne finde selve lambdaen hos
> huggeren derfor jeg leder efter biler med dem std Selve controlleren
> ved jeg godt hvor jeg skal købe..

Kan det svare sig at få en brugt, mener at have læst et sted
de kunne fås omkring 550 kr. Hvad skal du ofre på controller´en,
og hvilken præcision har den ?

Torben E

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-05 09:13

> Kan det svare sig at få en brugt, mener at have læst et sted
> de kunne fås omkring 550 kr. Hvad skal du ofre på controller´en,
> og hvilken præcision har den ?

Havde tænkt mig at købe dette hvis jeg ikke kan finde en brugt lambda..

http://www.innovatemotorsports.com/xcart/customer/product.php?productid=16169&cat=253&page=1

Mvh
Morten

Fra : John Sahl

Dato : 28-07-05 22:52

Juel wrote:
> Selve controlleren ved jeg godt hvor jeg skal købe..

HenrikGM kan jo nok godt hjælpe der

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : John Sahl

Dato : 28-07-05 20:36

http://powerpage.gjelsoe.dk/viewtopic.php?t=13234

Fra : Mogens

Dato : 28-07-05 20:37

On Thu, 28 Jul 2005 21:36:13 +0200, "John Sahl"
<spamnet@mandezonen.dk> wrote:

>http://powerpage.gjelsoe.dk/viewtopic.php?t=13234

Honda Civic har den også...

Mvh