Skærme
Fijala 3554
Sony fladskærm
Fra : Yildizhan

Dato : 28-07-05 00:24

Er der nogen som ejer denne model (den med DVI indgang) ??

http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?uid=60014&prodid=53812

Hvordan er skærmen bygget mht genskær.....har bare hørt at den er rimelig
blank og man skal undgå fx en alm stue lampe i baggrunden............man kan
nærmest se sig selv når man arbejder foran.

Jeg bruger mest min pc til Photoshop og film så der skal være god responstid
og flotte farver. Engang imellem også til spil.

På forhånd tak

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-05 08:36

"Yildizhan" <yildizhanxx@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Jeg bruger mest min pc til Photoshop og film så der skal være god
> responstid og flotte farver. Engang imellem også til spil.

Videoindgang
Analogvideosignal RGB
Digital videostandard Digital Visual Interface (DVI)
Ekspansion / Konnektivitet
Interface 1 x DVI-D (digital) - 24-pin digital DVI ¦ 1 x VGA - 15-pin
HD D-Sub (HD-15)
Diverse
Medfølgende ledninger 1 x VGA-kabel ¦ 1 x DVI-kabel

Jeg har ikke denne model men en Sony 17" SDM-S74B

Fra : Carsten Nielsen

Dato : 28-07-05 10:21

Hejsa

Jeg har følgende Sony monitor og den er mega kanon:

Sony SDM-HS95P

Carsten Nielsen (Fyn)