/ Forside / Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Rejser & Udflugter
#NavnPoint
Nordsted1 10159
refi 6552
ans 4342
HelleBirg.. 2810
katekismus 2544
piaskov 2400
dova 2399
svendgive.. 2305
Teil 2130
10  jakjoe 1830
Hjælp hvad gør jeg
Fra : Pierre Roland


Dato : 27-07-05 21:27

Vi har i mandags bestilt et dobbeltværelse på et hotel i kbh over nettet, vi
har modtaget bekræftelse med ankomst tid og afrejse dato samt et
reservations nr pr mail. Så har jeg lige ringet for at få nogle oplysninger
og da får jeg at hvide at de ikke har nogen reservation i mit navn. jeg
fortæller dem så at jer har modtaget bekræftelse osv. men de kan intet gøre
da de er fuldt booket.

Kan de gøre det? Hvad nu hvis jeg ikke havde ringet og så bare taget der
over, så kunne jeg så bare stå der. Hvad ville i gøre?

Pierre



 
 
Anette (27-07-2005)
Kommentar
Fra : Anette


Dato : 27-07-05 21:52

"Pierre Roland" <prc@tele2adsl.dk>
> Vi har i mandags bestilt et dobbeltværelse på et hotel i kbh over nettet,
vi
> har modtaget bekræftelse med ankomst tid og afrejse dato samt et
> reservations nr pr mail. Så har jeg lige ringet for at få nogle
oplysninger
> og da får jeg at hvide at de ikke har nogen reservation i mit navn. jeg
> fortæller dem så at jer har modtaget bekræftelse osv. men de kan intet
gøre
> da de er fuldt booket.
>
> Kan de gøre det? Hvad nu hvis jeg ikke havde ringet og så bare taget der
> over, så kunne jeg så bare stå der. Hvad ville i gøre?
>
> Pierre

Hvor har du bestilt værelset?

Anette



Holst (27-07-2005)
Kommentar
Fra : Holst


Dato : 27-07-05 22:00


Pierre Roland wrote:

> Vi har i mandags bestilt et dobbeltværelse på et hotel i kbh over nettet, vi
> har modtaget bekræftelse med ankomst tid og afrejse dato samt et
> reservations nr pr mail. Så har jeg lige ringet for at få nogle oplysninger
> og da får jeg at hvide at de ikke har nogen reservation i mit navn. jeg
> fortæller dem så at jer har modtaget bekræftelse osv. men de kan intet gøre
> da de er fuldt booket.
>
> Kan de gøre det? Hvad nu hvis jeg ikke havde ringet og så bare taget der
> over, så kunne jeg så bare stå der. Hvad ville i gøre?

Bestille telefonisk.

Nicolai Lang (27-07-2005)
Kommentar
Fra : Nicolai Lang


Dato : 27-07-05 22:21

On Wed, 27 Jul 2005 22:26:50 +0200, "Pierre Roland" <prc@tele2adsl.dk>
wrote:

>Kan de gøre det? Hvad nu hvis jeg ikke havde ringet og så bare taget der
>over, så kunne jeg så bare stå der. Hvad ville i gøre?

Bevise overfor dem (med mailen) at du har en booking og bede dem finde
en erstatningsløsning (et hotel af tilsvarende standard i nærheden).

Nu er du sikker på at det er det rigtige hotel du har ringet til ikke?
Indimellem er der hoteller der hedder næsten det samme (måske endda
samme kæde) som ligger tæt ved hinanden.

/Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Kennet og Pernille (27-07-2005)
Kommentar
Fra : Kennet og Pernille


Dato : 27-07-05 23:10


>
> Kan de gøre det? Hvad nu hvis jeg ikke havde ringet og så bare taget der
> over, så kunne jeg så bare stå der. Hvad ville i gøre?

Hvem er det? Det ville jo være rart at fravælge et så åbenbart useriøst
sted.

Kennet



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408527
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste