Efterlysning af en bil (mærke og model)
Fra : Nenad Dragic

Dato : 27-07-05 20:05

Hejsa

Der kør en reklame på svensk tv men nogle mand i et band (reklame for
tog i Sverige).

De kører rund i en bil med en enkel dør som sidder foran, forruden er
i dørenen. Jeg tror også at den har tre dæk som det ser ud, 2 foran
og et bag til, men er ikke 100% sikker.

Ja det ser vidt sjovt ud fordi der er kun en dør og den er foran.

Ved nogle hvilken bil det er?

Mvh
Nenad

Fra : Mogens

Dato : 27-07-05 20:07

On 27 Jul 2005 12:04:34 -0700, "Nenad Dragic" <newsgroup@dragic.com>
wrote:

>Ved nogle hvilken bil det er?

BMW Issetta ?
www.modelenium.co.uk/pictures/thumbnails/10001.jpg

Mvh Mogens...

Fra : Nenad Dragic

Dato : 27-07-05 20:12

Hej Morgens

Det er den.

Mange tak

Nenad

PS Jeg gættede på FIAT =((

Fra : Aksel

Dato : 27-07-05 21:52

"Nenad Dragic" <newsgroup@dragic.com> skrev i en meddelelse
[...]

Der er flere muligheder, men BMW Isetta er den mest kendte.

Hilsen AKSEL

Fra : Jimboo

Dato : 27-07-05 22:19

[...]

Der var også en der hed Messersmidt, det var vist den spm Walter og Carlo
kørte rundt i

Kurt

Fra : ChipMIK

Dato : 29-07-05 00:35

> Der var også en der hed Messersmidt, det var vist den spm Walter og Carlo
> kørte rundt i
>
> Kurt

Sådan en bandit så jeg sidst ved en hugger i Gatten (ved golfcenteret
nord for Aars) for knap 20 år siden ;) gad vide om den står der endnu :)

ChipMIK