Skærme
Fijala 3554
Dell Ultrasharp 1905 USB problemer
Fra : John Jachmsen

Dato : 27-07-05 19:34

Hejsa
Jeg er ejer af denne dejlige skærm, men jeg kan ikke rigtig få USB
hubben til at virke ordentligt. Når jeg tilslutter USB hubben fryser min
usb-mus og usb-tastatur, jeg har så flyttet muset til PS2 og den er så
OK, men mit tastatur kan jeg af en elleranden grund ikke få til at virke
udenfor USB og det er så det der dør når jeg tilslutter DELL hubben.
Er der andre af jer der har haft lignende problemer?

Hislen, vrøvl hilsen
JJ

Fra : John Jachmsen

Dato : 27-07-05 19:46

John Jachmsen wrote:
> [...]
> udenfor USB og det er så det der dør når jeg tilslutter DELL hubben.
> Er der andre af jer der har haft lignende problemer?

Er der forresten nogle af jer der har en driver til denne USB hub? Min
Dell install CD er blevet væk og det kunne måske afhjælpe problemet?

Hilsen
JJ