Jarre i Polen
Fra : Hauge

Dato : 27-07-05 18:34

Hejsa

Jeg kunne godt tænke mig at høre, om der er nogen her i gruppen der skal se
Jarres koncert i Polen (Gdansk) d. 26. august..
Jeg skal selv derover, og har sikret mig billetter i det forreste område..

/Hauge

Fra : Hauge

Dato : 28-07-05 18:20

Hej igen
Hauge wrote:
> Jeg kunne godt tænke mig at høre, om der er nogen her i gruppen der
> skal se Jarres koncert i Polen (Gdansk) d. 26. august..

Bare for dem som er i tvivl om hvem Jarre er, så er det Jean Michel Jarre
jeg her tænker på.

/Hauge

Fra : AJC

Dato : 29-07-05 00:21

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> wrote in

> Hej igen
>
> Bare for dem som er i tvivl om hvem Jarre er, så er det Jean Michel
> Jarre jeg her tænker på.

Kender hende ikke.

Fra : Hauge

Dato : 29-07-05 14:27

AJC wrote:
> Kender hende ikke.

Jamen så er det jo godt du ikke skal til Polen.

Jamen i lige måde.

/Hauge

Fra : Hej News

Dato : 29-07-05 23:35

"AJC" <stillvirgin@age42> wrote in message
> Kender hende ikke.

HAHAHA

Fra : Hauge

Dato : 01-08-05 20:27

Hej igen
Hauge wrote:
> Jeg kunne godt tænke mig at høre, om der er nogen her i gruppen der
> skal se Jarres koncert i Polen (Gdansk) d. 26. august..

Det var da utroligt, at der ud af 100000 billetter, ikke er en eneste udover
mig der skal derover, eller vil være ved det..

/Hauge