Andet multimedie
bentjuul 3670
Gratis tegneprogram?
Fra : Martin Ploug

Dato : 27-07-05 17:28

Hej

Er her nogen, der kender et gratis tegneprogram?
Der er jo Paint, men jeg ved ikke, hvor godt det
er til mit formål.

Jeg vil lavet et flowchart/strukturdiagram bare med
nogle kasser med tekst og streger imellem.
Der er jo også Excel og Word, men jeg synes ikke de
er så fleksible.

Jeg er lige blevet henvist til http://www.gnome.org/projects/dia/
så det prøver jeg nok lige.

Det skal helst være gratis, ellers vil jeg ligeså gerne
tegne det i hånden på et A4 ark

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Martin

Fra : Mads

Dato : 27-07-05 19:43

http://www.gimp.org/

--
Mvh Mads

"Gode diskussioner ødelægges tit af folk,
der ved hvad de taler om"

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-05 08:02

On Wed, 27 Jul 2005 18:27:44 +0200, Martin Ploug wrote:

> Er her nogen, der kender et gratis tegneprogram?

http://www.photofiltre.com/

Der er et dansk sprogmodul til og det bedste af det hele: Det er gratis for
private.

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-08-05 14:02

Kurt Hansen skrev:

>http://www.photofiltre.com/
>
>Der er et dansk sprogmodul til og det bedste af det hele: Det er gratis for
>private.

Er det et tegneprogram?

Ved tegneprogram forstår et program som Illustrator, Corell Draw
og lign., altså et program til at lave vektorgrafik med.
--
Knud

Fra : Finn Christian Ander~

Dato : 29-08-05 16:46