Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotolommer til 10x13,3 billeder
Fra : Sune

Dato : 27-07-05 16:15

Jeg har været lidt rundt for at finde ud af hor man kan købe dem, men det er
ikke så nemt som det umiddel bart lyder. De har alle 10x15 liggende..

Nogen ideer i Københavnsområdet?

/Sune

Fra : Henrik Manley

Dato : 27-07-05 17:19

Jeg har lige smidt 75000 stk ud, jeg skal se efter på mandag om der er flere
tilbage, hvis der er, er de til afhentning i Hvidovre.

--
Henrik Manley
email m@nley.dk http://bends.dk

Fra : Kristian Bønnelykke ~

Dato : 27-07-05 19:52

Hvorfor smide 75000 stk ud, spørger af ren nysgerrighed?

--

Mvh,
Kristian Bønnelykke Nielsen

Fra : Henrik Manley

Dato : 27-07-05 20:53

> Hvorfor smide 75000 stk ud, spørger af ren nysgerrighed?

De kunne ikke sælges (til grossister) da alle bruger 10x15 cm.

--
Henrik Manley
email m@nley.dk http://bends.dk

Fra : Grev Dracula

Dato : 27-07-05 17:34

On Wed, 27 Jul 2005 17:14:54 +0200, "Sune" <suneandersen@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>ikke så nemt som det umiddel bart lyder. De har alle 10x15 liggende..

Har du prøvet hos Ole Bruun Trading? - han har næsten alt muligt inden
for den salgs: http://www.obt.dk