BF 2
Fra : Dick Turpin

Dato : 27-07-05 12:55

Hej der ude.

Mit gamle grafikkort (ti4200) vil ikke være med til at spille battlefield 2.

Så jeg søger lidt hjælp til hvad jeg så skal købe.jeg har fået afvide at mit
budget ligger på max 1500. hvad kan jeg få for de penge ??
Det skal bare kunne spille BF 2.

MVH
Dick Turpin

Fra : Jakob

Dato : 27-07-05 13:31

In article <42e77629$0$2351$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
neerup@fjernesenet.dk says...

> Så jeg søger lidt hjælp til hvad jeg så skal købe.jeg har fået afvide at mit
> budget ligger på max 1500. hvad kan jeg få for de penge ??
> Det skal bare kunne spille BF 2.

Kig tilbage i de gamle tråde det spørgmål er jo oppe og vende HELE
tiden.

Har ikke set bf2 benchmarks men hvis jeg var dig ville jeg kigge efter
et gfx 6800 der kan findes til omkring 1200 kr nu, det virker meget
billigt. De benchmarks jeg har set er det hurtigere end et 6600GT som er
det andet du kan købe.

Men det kommer jo an på hvad der er vigtigt for dig, spiller blæserstøj
en rolle eller skal du bare have mest performance for pengene.

Så skal du jo også være opmærksom på at bf2 også er ram og cpu
krævende..

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 27-07-05 18:08

"Dick Turpin" <neerup@fjernesenet.dk> skrev i en meddelelse
> Så jeg søger lidt hjælp til hvad jeg så skal købe.jeg har fået afvide at
> mit budget ligger på max 1500. hvad kan jeg få for de penge ??

Jeg har selv lige købt et ASUS V9999/TD, geforce 6800 med 128Mb ram (agp
udgave) ca. 1200 dask
I 1024*768 fåes scoren 3597 i 3dmarks 2005,
med lidt trylleri (åbnet vertex og pipelines (rivatuner) fåes en score på
4102)
Har endnu ikke prøvet overclock, men det kommer
I mine øjne findes der ikke noget bedre til prisen.
mvh Tonny

Fra : Dick Turpin

Dato : 28-07-05 14:56

Undskyld Jakob men jeg kan kun se tilbage til d 7/7-05 og der står der ikke
en dyd ang. grafikkort til BF2 !!

Tonny bruger du dit til BF2 ??

mvh Dick Turpin

Fra : Brian Lund

Dato : 04-08-05 19:47

> [...]
mit
> budget ligger på max 1500. hvad kan jeg få for de penge ??

Ang. BF2 så har jeg bedre erfaringer med Radeon 9800 Pro end GF 6600 GT som
faktisk ellers er hurtigere til det meste!

Men et 6600GT kan da sagtens køre spillet, men husk at resten af systemet
også skal være rimeligt hurtigt...

Brian