Kort til konvertering af video -> DVD
Fra : Nemli Ja

Dato : 27-07-05 12:02

Jeg har et ønske om at konvertere nogle videobånd til DVD.
Jeg skal i den forbindelse ha' et nyt grafikkort, og er ærlig talt helt på
bar bund.
Kortet behøver ikke at være egnet til spil - men det skal kunne acceptere
NTSC signal (amerikansk video/billedformat).

Jeg savner gode råd og vejledning til hvad jeg skal kigge efter..

JK

Fra : Sune Salminen

Dato : 27-07-05 23:51

Nemli Ja wrote:
> [...]
> acceptere NTSC signal (amerikansk video/billedformat).
>
> Jeg savner gode råd og vejledning til hvad jeg skal kigge efter..

Du kan også vælge at købe et PCI framegrabber-kort, så behøver du ikke
skifte dit nuværende grafikkort ud.

Du kan se en hel masse af slagsen hvis du kigger på www.edbpriser.dk og
klikker hardware og dernæst AV Capture.

-Sune