S: Muret grill
Fra : Jacob W. Nielsen

Dato : 26-07-05 21:44

Jeg søger info og meget gerne billeder af subject, da jeg skal have muret en
sådan, og er i tvivl om præcis hvordan den skal se ud.

Håber nogen kan hjælpe?!

Kind regards

Jacob W. Nielsen
(9500 Hobro)

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 27-07-05 10:30

"Jacob W. Nielsen" <Jacob.w@Nielsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg søger info og meget gerne billeder af subject, da jeg skal have muret
> en sådan, og er i tvivl om præcis hvordan den skal se ud.
>
> Håber nogen kan hjælpe?!

Hej

Også her i den ellers rigtige gruppegår det lidt galt, du bør ikke skrive S:
i emnelinien, S: betyder at du vil sælge en vare. Bare så du får styr på
det.

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : Jacob W. Nielsen

Dato : 27-07-05 13:27

> Også her i den ellers rigtige gruppegår det lidt galt, du bør ikke skrive
> S: i emnelinien, S: betyder at du vil sælge en vare. Bare så du får styr
> på det.

Hej.

Jeg ved godt at S: står for sælges, men hvad bruger man så for "søges"??

Fra : Max

Dato : 27-07-05 13:39

Hej

> Jeg ved godt at S: står for sælges, men hvad bruger man så for "søges"??

Hvorfor ikke bare skrive "Ide'er til muret grill søges" ?

Mvh Max