Den skal fra Roskilde !!
Fra : Boie

Dato : 26-07-05 19:46

Sorry det glemte jeg at skrive.

Den skal køres fra omkring Roskilde til en lille by uden for Esbjerg,
der er plader på vognen, den har fået ny toppaknibg og planslebet men er
værre end da den blev afleveret til rep. I Esbjerg er manden der puttede
motoren i så han skal se på den, derfor !!

Mvh. Boie www.boie.dk

Fra : Jacob Madsen

Dato : 27-07-05 09:18

Jeg fatter ovehovedet ikke, hvad det her går ud på????????????????????

Fra : Uffe Ravn

Dato : 27-07-05 22:12

"Jacob Madsen" <d@.dk> skrev

> Jeg fatter ovehovedet ikke, hvad det her går ud på????????????????????

Bare rolig, det er jeg næsten sikker på at trådstarteren heller ikke gør *S*

Mvh. Uffe Ravn