Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvad synes I om canon ixus 50??
Fra : Anders Christiansen

Dato : 26-07-05 17:29

Hej!

Jeg står og skal til at købe et digitalt kamera til omkring 3000 kr. - helst
ikke derover. Jeg har derfor haft kig på denne model: Canon Ixus 50

Hvad er der at sige om dette kamera positivt som negativt og er der nogen
som har erfaringer med det?

Jeg er på ferie i Dk og vil meget gerne købe et kamera i denne uge.

På forhånd tak for hjælpen!

Venlig hilsen Anders Christiansen

Fra : bl

Dato : 26-07-05 20:42

"Anders Christiansen" <achigh@post.fjerndettecybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:42e664a7$0$78283$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> [...]
> som har erfaringer med det?
>
> Jeg er på ferie i Dk og vil meget gerne købe et kamera i denne uge.

Du kan roligt købe Ixus 50, jeg købte for tre uger siden efter mange
overvejelser. Og den overrasker, billledkvaliteten er i top, er let at
arbejde med, og så har den optisk søger, en god ting for at undgå rystede
optagelser. Det var disse tre parametre jeg prioritede højest, da jeg købte.
Jeg er ellers Olympus fan bruger C8080Z. Men havde brug for et lommekamera.
Der medfølger en udmærket software.
Jeg købte hos Bingo Kr. 2650,00, Ekstra batteri bør du købe hos
WWW.Batterier.dk halv pris, og ekstra kort bør du lige kigge på
WWW.EDBpriser.dk .
Det var i grove træk hvad jeg kunne fortælle.
Flere spørgsmåæ???

M.v.h.

Børge

Fra : Anders Christiansen

Dato : 26-07-05 21:15

Hej Børge!

Tak for svarene.

Er det nødvendigt med et ekstra batteri? Har du købt taske til kameraet og
er den original og hvis ja, hvilken pris?

Du skriver, at du købte kameraet hos "Bingo" - er det på nettet, eller er
det en alm. forretning?

Fra : Hans J. Jensen

Dato : 26-07-05 22:03

"Anders Christiansen" skrev
[snip]
> Du skriver, at du købte kameraet hos "Bingo" - er det på nettet, eller er
> det en alm. forretning?
[snip]

Se evt. http://www.bingo-foto.dk/

Mvh. Hans

Fra : Børge Larsen

Dato : 26-07-05 22:07

"Anders Christiansen" <achigh@post.fjerndettecybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:42e699aa$0$78281$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> [...]
> er den original og hvis ja, hvilken pris?
>
> Du skriver, at du købte kameraet hos "Bingo" - er det på nettet, eller er

Jeg foretrækker altid et ekstra batteri. Et ekstra kort er helt nødvendig,
det der følger med er på kun 16M.
Jeg valgte en uoriginal taske loev pri. 199,00, den originale er der ikke
plads til ekstra batt. og kort. Købet var i Bingo butik i Århus.

Fra : Anders Christiansen

Dato : 26-07-05 22:45

Tak for svarene Børge. Vi regner med at købe kameraet i butikken Bingo i
Kolding storcenter i morgen...

Fra : Simon Nielsen

Dato : 27-07-05 00:17

"Anders Christiansen" <achigh@post.fjerndettecybercity.dk> wrote in message
> [...]
> er den original og hvis ja, hvilken pris?
>
> Du skriver, at du købte kameraet hos "Bingo" - er det på nettet, eller er

Min storebror købte et sådant kamera med 256 mb kort og original ixus taske
for i alt 3000

Mvh
Simon

Fra : Anders Christiansen

Dato : 27-07-05 09:42

Simon wrote:

"Min storebror købte et sådant kamera med 256 mb kort og original ixus taske
for i alt 3000"

Hvor henne?

Vh. Anders

Fra : Simon Nielsen

Dato : 27-07-05 13:07

> Simon wrote:
>
> "Min storebror købte et sådant kamera med 256 mb kort og original ixus
> [...]

Et eller andet sted i Ålborg tror jeg nok.

Mvh
Simon

Fra : Anders Christiansen

Dato : 26-07-05 22:42

Hvilket kamera ville I vælge - Canon ixus 50 versus Nikon coolpix S?

Vi overvejer kraftigt at købe canon modellen, men studsede lige over denne
model af nikon.

Fra : Knud I

Dato : 26-07-05 23:05

"bl" <bl-dk@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

..
> Jeg købte hos Bingo Kr. 2650,00, Ekstra batteri bør du købe hos
> WWW.Batterier.dk halv pris,

Eller hent batteriet hos www.thansen.dk for 129,-
mvh Knud

Fra : Simon Nielsen

Dato : 27-07-05 00:19

"Knud I" <Knud_i@hotmail.com> wrote in message

> "bl" <bl-dk@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
>>
> .
>
> Eller hent batteriet hos www.thansen.dk for 129,-
> mvh Knud

Thansen vil jeg holde mig fra, jeg har kun hafdt dårlig erfaring med deres
produkter de er simpelthen for dårlige. Nej køb hellere batterier på
www.batterier.dk der har jeg altid købt batterier og de er 1. kvalitet.

Mvh
Simon