Erotik i mellem søskne
Fra : Lars K.

Dato : 26-07-05 14:02

I går aftes havde jeg en mindre bryde kamp med min søster der er ½ så
gammel som mig jeg opgav med hoved på hendes bryst og hun protesterede
ikke det var faktisk ganske hyggeligt at ligge sådan .... er der nogen
der har erfaringer oplevelser og idder om det ?

Mv.
Lars K.

Fra : Bo Nielsen

Dato : 26-07-05 22:24

"Lars K." <not@4mail.nz> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke det var faktisk ganske hyggeligt at ligge sådan .... er der nogen
> der har erfaringer oplevelser og idder om det ?

Ja men ikke med den store aldersforskel.

Jeg har selv en storesøster som er to år ældre end jeg
Og jeg husker ganske tydeligt hvordan vi som børn , sloges og havde
nærkontakt, og hvordan det føltes.

Jeg blev seksuelt opstemt, og når jeg tænkrr tilbage,er jeg sikker på min
søster også nød at sidde oven på og holde mig fast mod jorden, mens jeg
strittede imod så godt jeg kunne.

Vi talte aldrig om det, men jeg er sikker på at hun kunne mærke at jeg blev
liderlig

Boni

Fra : Merete

Dato : 26-07-05 22:28

> [...]
> ikke det var faktisk ganske hyggeligt at ligge sådan .... er der nogen
> der har erfaringer oplevelser og idder om det ?

Incest er i orden, så længe det bliver i familien ?

- Merete

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-05 22:52

On Tue, 26 Jul 2005 23:28:12 +0200, "Merete"
<hardwoman18@hotmailFJERN.com> wrote:

>Incest er i orden, så længe det bliver i familien ?

Godt svar Merete

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-07-05 11:46

> Godt svar Merete

Det var ikke et svar - det var et spørgsmål, Alex.

--
-Jens B.

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-05 12:21

> Det var ikke et svar - det var et spørgsmål, Alex.

Hehe, så ok da: Godt spørgtsmål Merete

/Alex

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-05 14:41

> Det var ikke et svar - det var et spørgsmål, Alex.

Bliver en sætning til et spørgsmål, bare fordi den afsluttes med et
spørgsmåltegn?

--
Michael
Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-07-05 14:47

"Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse

> Bliver en sætning til et spørgsmål, bare fordi den afsluttes med et
> spørgsmåltegn?

Sådan lærte jeg det, da jeg gik i folkeskolens første klasser. Hvilken
skole - om nogen - har du gået på, siden du ikke kender betydningen af et
spørgsmålstegn?

--
-Jens B.

Fra : kim hansen

Dato : 27-07-05 15:11

Ja det var sikkert i første klasse Jens ...... skide godt husket

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-07-05 15:23

"kim hansen" <kimxp@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det var sikkert i første klasse Jens ...... skide godt husket

Jeg er vist bedre til at huske, end du er til at læse og forstå dansk. Det
kan selvfølgelig være, du - som Trekroner - også har lidt svært ved de
finere nuancer i sproget. Du kender f.eks. tydeligvis ikke betydningen af at
sætte et lillebitte "r" efter navneordet "klasse".

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 7/22/05)

Fra : Brian Olesen

Dato : 27-07-05 21:18

Hej

> [...]
> finere nuancer i sproget. Du kender f.eks. tydeligvis ikke betydningen af
> at sætte et lillebitte "r" efter navneordet "klasse".

Ævle bævle bavle...
At I da gidder og I er i hvert fald off topic her i gruppen med det der.

Vær glad for, at jeg ikke kan finde ud af det der fut halløj.

Mvh. Brian

Fra : kim hansen

Dato : 28-07-05 08:37

Måske du skal læse mit svar en gang til JENS .... mener da ikke at jeg har
skrevet noget forkert men okay kan godt være min dansk lærer lærte os
tingene forkert angående ental og flertal og om jeg har svært ved at
nuancere sproget som Trekroner vil jeg overlade til dig, for kan se du er
den perfekte person her.

Fra : Lars K.

Dato : 27-07-05 16:23

On Wed, 27 Jul 2005 15:40:37 +0200, "Trekroner" <xx> wrote:

>"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Bliver en sætning til et spørgsmål, bare fordi den afsluttes med et
>spørgsmåltegn?

prøv sprog gruppen

Fra : Merete

Dato : 27-07-05 16:36

"Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse

> Bliver en sætning til et spørgsmål, bare fordi den afsluttes med et
> spørgsmåltegn?

Mente det som et konstaterende spørgsmål !

Mvh Merete

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-07-05 16:43

"Merete" <hardwoman18@hotmailFJERN.com> skrev i en meddelelse

> Mente det som et konstaterende spørgsmål !

Spookey.

--
-Jens B.

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-05 18:56

On Wed, 27 Jul 2005 17:43:02 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Spookey.

Så kald det et retorisk spørgsmål, så er det ikke så spooky længere

/Alex

Fra : Lars K.

Dato : 27-07-05 16:21

On Tue, 26 Jul 2005 23:28:12 +0200, "Merete"
<hardwoman18@hotmailFJERN.com> wrote:

>Incest er i orden, så længe det bliver i familien ?
>
>- Merete

Nahh incest er nok så stærkt et ord vi var trods alt fuldt påklædte

Fra : Jesper Laursen

Dato : 26-07-05 22:25

> [...]
> ikke det var faktisk ganske hyggeligt at ligge sådan .... er der nogen
> der har erfaringer oplevelser og idder om det ?

Måske ikke erfaringer og ideer, men jeg synes, at det lyder lidt "sygt".
Bare min mening.

Fra : Lars K.

Dato : 27-07-05 16:24

On Tue, 26 Jul 2005 23:24:56 +0200, "Jesper Laursen"
<jesper.laursen@[FJERN]it.dk> wrote:

>"Lars K." <not@4mail.nz> skrev i en meddelelse
>>

>Måske ikke erfaringer og ideer, men jeg synes, at det lyder lidt "sygt".
>Bare min mening.

Hmm hyggeligt var det nu !

Fra : Jesper Laursen

Dato : 27-07-05 20:56

> Hmm hyggeligt var det nu !

Ja det tror jeg gerne. :)

Fra : Anne Jørgensen

Dato : 27-07-05 13:24

> [...]
> ikke det var faktisk ganske hyggeligt at ligge sådan .... er der nogen
> der har erfaringer oplevelser og idder om det ?

Ja, jeg har haft oplevelser. Aldersforskellen var, lige som hos dig, stor.
Selvom jeg blev møg-liderlig den gang, havde jeg store personlige og
seksuelle problemer mange år efter (de er dog løst i dag Men jeg har
ikke helt det samme søskendeforhold til mine brødre mere.

Nogen får et tæt og naturligt fohold til hinanden efterpå, andre ikke....
(Jeg ville godt have været foruden)

KH Anne.

Fra : Lars K.

Dato : 27-07-05 16:22

On Wed, 27 Jul 2005 14:24:14 +0200, "Anne Jørgensen"
<Svar@igruppen.dk> wrote:

>Ja, jeg har haft oplevelser. Aldersforskellen var, lige som hos dig, stor.
>Selvom jeg blev møg-liderlig den gang, havde jeg store personlige og
>seksuelle problemer mange år efter (de er dog løst i dag

hvad skete der ?

> Men jeg har
> ikke helt det samme søskendeforhold til mine brødre mere.

ja det forandres jo altid med alderen - men hvad tænker du på ?

>Nogen får et tæt og naturligt fohold til hinanden efterpå, andre ikke....
>(Jeg ville godt have været foruden)

forståes

Fra : Anne Jørgensen

Dato : 28-07-05 15:05

> hvad skete der ?

> ja det forandres jo altid med alderen - men hvad tænker du på ?

> forståes

Der skete det; at jeg kiggede på mens de onanerede, blev befamlet,
smug-kigget på mig når jeg var i bad. Engang til en fest, hvor vi sad mange
om bordet, havde en af brødrene fingrene oppe i mig.

Det har været tydeligt, for ham, at mærke, at jeg nød det. Jeg tog aldrig
det første skridt,
men sagde heller ikke nej - med mindre jeg blev spurgt direkte om jeg ville
have sex med en af dem.

Jeg har haft problemer, i mange år, i form af at jeg syntes, jeg var meget
grim (fysisk). Jeg kunne kun blive liderlig og tændt, hvis jeg tænkte på
mine brødre - det var ikke sjovt, og jeg prøvede at fortrænge. Til sidst
gjorde
jeg det modsatte - fantaserede alt hvad jeg kunne, om dem, mens jeg selv
onanerede. Pludselig var det ikke spændende mere, og jeg var "fri"

I dag kan jeg ikke lide, når nogen af dem siger at jeg er pæn, flot eller
roser mig - jeg tror de tænker sex. Derfor er mit forhold, til dem,
anspændt.

Jeg råder dig: lad vær med at gøre mere! Tænk en masse lækre fantasier - men
hold det i tankerne, der gør de ingen skade! Og vær i stedet en god og
omsorgs-
fuld storebror, hun altid kan få råd og støtte hos.

Kh Anne.

Fra : Lars K.

Dato : 28-07-05 16:25

On Thu, 28 Jul 2005 16:04:57 +0200, "Anne Jørgensen"
<Svar@igruppen.dk> wrote:

HI Anne ;)
først tak for dit meget fine og hudløst ærlige indlæg !

>Der skete det; at jeg kiggede på mens de onanerede, blev befamlet,
>smug-kigget på mig når jeg var i bad. Engang til en fest, hvor vi sad mange
>om bordet, havde en af brødrene fingrene oppe i mig.

Ok det lyder drastisk !

> [...]
>det første skridt,
>men sagde heller ikke nej - med mindre jeg blev spurgt direkte om jeg ville

Hmm ...jaeee... det slår mig måske er det egentligt ikke så slemt nåt
dem der er indvoldveret nyder det - måske er det bare noget kulturelt
der traumatisere os ?

> [...]
>gjorde
>jeg det modsatte - fantaserede alt hvad jeg kunne, om dem, mens jeg selv

Tjaaeee ....jeg ved sgu ikke men jeg synes nu et eller andet sted det
lyder i orden ...kommer til at tænke på hvordan det ville være at have
sex fuldbyrdet samleje med min søster på 19 - jeg tror sgu det ville
være ok vi elsker hinande meget som søskne - hun er sgu dejlig - men
jeg ville nok afstå fra det af hensyn til hende fordi jeg simpelthænd
ikke ved om det ville gøre skade på hende - det her er meget
hypotetisk ( dte ville aldrig finde sted ) men når jeg nu sådan sider
og tænker over det - så er der flere sider af sagen ....

>Pludselig var det ikke spændende mere, og jeg var "fri"

jaemn så er det vel meget godt - når det er det du vil al ære og
respekt for det - jeg sider ikke og er fortaler for sex i mellem
søskene ... jeg tror mere jeg prøver at begribe det hvis du forstår
hvad jeg mener ?

>I dag kan jeg ikke lide, når nogen af dem siger at jeg er pæn, flot eller
>roser mig - jeg tror de tænker sex. Derfor er mit forhold, til dem,
>anspændt.

ja der er nok det med sex uanset hvordan man vender og drejer det så
sker der mere imellem dem der er indvoldveret ind man kan gribe over
med forstanden

>Jeg råder dig: lad vær med at gøre mere!

jamen det kunne jeg som sagt ikke drømme om

>Tænk en masse lækre fantasier

ingen gang det er der behov for

> - men
>hold det i tankerne, der gør de ingen skade! Og vær i stedet en god og
>omsorgs-
>fuld storebror, hun altid kan få råd og støtte hos.

sådan er det allerede alt det hun ikke kan tale med vores forældre om
der har hun altid brugt mig

jeg sider og tænker på hvor gammel du var fra det begyndte til det
sluttede i mellem dig og dine brødre ?

Mv.
Lars K.

Fra : Anne Jørgensen

Dato : 29-07-05 08:53

"Lars K." <lkd@kjlfæsd.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> først tak for dit meget fine og hudløst ærlige indlæg !
>

> jeg sider og tænker på hvor gammel du var fra det begyndte til det

Hej Lars!
Jamen du lyder jo som en yderst fornuftig mand/storebror

De små ting - som at kigge på, og måske lidt "gramseri" - begyndte
da jeg var ca 7 år. Jeg var 16 da det stoppede. Jeg tror at det har
påvirket mig og min seksualitet så meget netop fordi, det er den periode
hvor man normalt skal finde sin egen. (jeg er vel nærmest blevet på-
dutttet deres) Jeg har også tænkt meget over om det kan være noget
kulturelt. For mit vedkommende kunne det have
været hvem som helst og effekten (lider) havde været den samme -
det havde bare ikke været forbudt og skamfuldt.
(i dag er jeg 33, og det er først de sidste 3 år jeg har fundet MIN
seksualitet,
så "oplevelserne" har virkeligt påvirket mig meget )

Kh Anne.

Fra : Lars K.

Dato : 03-08-05 17:23

On Fri, 29 Jul 2005 09:53:20 +0200, "Anne Jørgensen"
<Svar@igruppen.dk> wrote:

>Hej Lars!

HI Anne ;)
beklager det lidt sene svar men jeg har ikke været meget hjemme

>Jamen du lyder jo som en yderst fornuftig mand/storebror

man har da lov at håbe ;)

> [...]
>været hvem som helst og effekten (lider) havde været den samme -
>det havde bare ikke været forbudt og skamfuldt.

følte du skam fra du var 7 år eller kom det først sener ?

>(i dag er jeg 33, og det er først de sidste 3 år jeg har fundet MIN
>seksualitet,
>så "oplevelserne" har virkeligt påvirket mig meget )

Ja det lyder indrømmet alt i alt ikke rart
--
Mv.
Lars K.

Fra : Anne Jørgensen

Dato : 04-08-05 08:06

"Lars K." <no2@mail.dk> skrev i en meddelelse
> On Fri, 29 Jul 2005 09:53:20 +0200, "Anne Jørgensen"
> <Svar@igruppen.dk> wrote:
>

> følte du skam fra du var 7 år eller kom det først sener ?

> Lars K.

Hej du.

Jeg fik en masse forskellige rigtig dårlige følelser;
Skam, had, ensomhed, var bange og ulykkelig.
(- tanken: "hvorfor gør de det ved mig?")
Det var følelser jeg fik allerede som 7-årig.

Kan min historie virkelig blive ved at interessere? - den
er dog veget noget fra dit første spørgsmål.

Kh Anne

Fra : Brian Olesen

Dato : 04-08-05 10:03

Kære Anne

> Kan min historie virkelig blive ved at interessere? - den
> er dog veget noget fra dit første spørgsmål.
>
> Kh Anne

Jeg synes det er en lærebog i, at man skal holde sig langt væk fra incest.
Så på den måde er din historie vigtig.

Mvh. Brian

Fra : Lars K.

Dato : 04-08-05 23:51

enig
--
Mv.
Lars K.

Fra : Lars K.

Dato : 04-08-05 23:51

On Thu, 4 Aug 2005 09:06:06 +0200, "Anne Jørgensen" <Svar@igruppen.dk>
wrote:

>Hej du.

Ditto ...

>Jeg fik en masse forskellige rigtig dårlige følelser;
>Skam, had, ensomhed, var bange og ulykkelig.
>(- tanken: "hvorfor gør de det ved mig?")
>Det var følelser jeg fik allerede som 7-årig.

ja det lyder skidt :(
men jeg læser også en vis ambivalens da du i et tidliger indlæg
udtrygte
en lyst følse ved akten - indrømmet lyst & afsky er ikke naturlige
modsætninger

>Kan min historie virkelig blive ved at interessere?

bestemt det er sjældent der er nogen i gruppen der har noget
interessandt at skrive om der har været utalige indlæg om pircinger &
intimi barbering - der er noget mere kød på din beretning

>- den
>er dog veget noget fra dit første spørgsmål.

ja sådan udvikler detbatter sig
--
Mv.
Lars K.

Fra : Anne Jørgensen

Dato : 05-08-05 08:09

> udtrygte
> en lyst følse ved akten - indrømmet lyst & afsky er ikke naturlige
> modsætninger

> Lars K.

Jamen så, hej igen

Det er ganske rigtigt - det med de modstridende følelser. Jeg har
ikke lyst til, at hoppe i seng med nogen af mine brødre, men derfor
kan jeg godt fantasere om det - det tager jeg som et sundhedstegn.
Jeg behøver ikke at udleve ekstreme fantasier (-vold,voldtægt,børne-
porno mm)
Jeg kan godt stadig, i dag, have vilde seksuelle fantasier om mine
brødre. Nu er jeg bare afklaret med at det er fantasi - og kan nyde
det. Pudsigt nok er jeg også begyndt at drømme heftige sex-drømme, (med
og uden søskene) efter dette emne kom op.
-Der er ikke noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget

Kh Anne

Fra : Henning

Dato : 09-08-05 03:03

"Anne Jørgensen" <Svar@igruppen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og uden søskene) efter dette emne kom op.
> -Der er ikke noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget

*g* Fantasier overgår ofte virkeligheden og er ofte skuffende
når det føres ud i livet

Dog, sex med 2 kvinder samtidig, VAR vildere end jeg havde drømt om *G*

MVH
Henning

Fra : Henning

Dato : 09-08-05 02:59

> Kan min historie virkelig blive ved at interessere?

Ja ! Langt flere end du kan forestille dig, har erotiske fantasier
om sex mellem dem og deres søskende, langt flere end du
umiddelbar forestiller dig, har dyrket aktiv sex med en søster
eller bror.
Fra min barndom husker jeg det forekom i 2 familier, som voksne
ser den ene families søskende ikke ret meget til hinanden, medens
den anden families brødre og søstre har et godt samspil med
hinanden.
I en 3 familie havde en bror og søster sex sammen helt op i 20-30
år alderen, når de ikke havde andre partnere, når jeg snakker med
hende om det i dag, hvor hun er over 60 år, siger hun at broderen
har været hendes bedste elsker gennem tiderne og samtidig
hendes bedste kammerat.
Så det behøver ikke at sætte sig som traumer, at man har oplevet
sex med nogle, der ikke er/var acceptable i den forbindelse.
Nogle ofre for voksen barn seksualitet siger at det ikke så meget
var det seksuelle overgreb der påførte dem traumer, som omgivelsernes
reaktion på det skete ( og jeg har i mit arbejde talt med en del
incest ofre )

MVH
Henning

Fra : Brian Olesen

Dato : 29-07-05 00:37

Kære Anne

> [...]
> omsorgs-
> fuld storebror, hun altid kan få råd og støtte hos.

Super flot skrevet. Gribende historie og skønt at høre, at du har taklet det
så flot!!!

Mvh. Brian

Fra : Anne Jørgensen

Dato : 30-07-05 08:19

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev i en meddelelse
> Kære Anne

> Super flot skrevet. Gribende historie og skønt at høre, at du har taklet
det
> så flot!!!
>
> Mvh. Brian

Hej Brian!

Tak! Jeg har aldrig fået positiv respons på min gøren.
Rigtig dejligt (smiler stadig

Kh Anne.

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-05 12:56

> det

> Hej Brian!
>
> Tak! Jeg har aldrig fået positiv respons på min gøren.
> Rigtig dejligt (smiler stadig
>
> Kh Anne.

Jeg vil give Brian ret i de ord... De kunne ha komme fra mig også.

Mvh SWP

Fra : Peter

Dato : 27-07-05 18:50

> [...]
> ikke det var faktisk ganske hyggeligt at ligge sådan .... er der nogen
> der har erfaringer oplevelser og idder om det ?

Jeg dyrkede sex med min søster da jeg var 6- 9 år gammel og det ødelagde
noget mellem os. Det var ikke det samme mere. Jeg ser ikke sæligt meget til
min søster mere som voksen og det er jeg ked af da jeg næsten ikke har flere
slægtninge tilbage. Sex mellem søskende er noget lort og jeg fatter ikke at
du kan tænde på sådan noget lort rent ud sagt.

Fra : Anita

Dato : 27-07-05 19:15

Peter <myan@ar.com> skrev:
> [...]
> jeg næsten ikke har flere slægtninge tilbage. Sex mellem søskende
> er noget lort og jeg fatter ikke at du kan tænde på sådan noget

Hvordan kan man "ikke fatte" noget, som man selv har praktiseret?

Venligst Anita

Fra : Peter

Dato : 30-07-05 15:40

"Anita" <anitaoestX@Xgmail.com> skrev i en meddelelse
> Peter <myan@ar.com> skrev:
Sex mellem søskende

> Hvordan kan man "ikke fatte" noget, som man selv har praktiseret?
>
> Venligst Anita

Det er ligesom med HIV man fatter først konsekvensen bagefter, det er vel
ikke svært at fatte.

Fra : Lars K.

Dato : 27-07-05 19:19

On Wed, 27 Jul 2005 19:50:14 +0200, "Peter" <myan@ar.com> wrote:

>Jeg dyrkede sex med min søster da jeg var 6- 9 år gammel

hvad gjore i ?

>og det ødelagde
>noget mellem os. Det var ikke det samme mere.

ja det kan jeg forstå

> [...]
>slægtninge tilbage. Sex mellem søskende er noget lort og jeg fatter ikke at
>du kan tænde på sådan noget lort rent ud sagt.

det er vel meget individuelt - jeg vil heller ikke sige jeg tændte på
det - jeg havde bare min kind i mod hendes bryst i 2 minutter imens
hun var fuldt påklædt - de var bare som jeg skrev hyggeligt og
egentligt ikke erotisk !

Fra : Merete

Dato : 27-07-05 19:31

"Lars K." <jklgfda@klsg.vkopfd> skrev i en meddelelse

*SNIP*
> - de var bare som jeg skrev hyggeligt og
> egentligt ikke erotisk !

Hmm så undrer det mig, at du kalder tråden "_Erotik_ imelllem søskende" hvis
det ikke var noget erotisk ?

Mvh Merete

Fra : Lars K.

Dato : 28-07-05 16:12

On Wed, 27 Jul 2005 20:31:18 +0200, "Merete"
> [...]

>*SNIP*
>>>

>Hmm så undrer det mig, at du kalder tråden "_Erotik_ imelllem søskende" hvis

Hvem siger erotik ikke kan være hyggeligt ?

Fra : Merete

Dato : 28-07-05 20:46

"Lars K." <lkd@kjlfæsd.com> skrev i en meddelelse

> Hvem siger erotik ikke kan være hyggeligt ?

Det siger jeg heller ikke det ikke kan være - men du skriver at det egentlig
ikke var erotisk men hyggeligt, hvor jeg så ikke forstår trådens
overskrift..

Mvh Merete

Fra : Bo Nielsen

Dato : 28-07-05 21:16

> Hvem siger erotik ikke kan være hyggeligt ?

Selvfølgelig var det da en erotisk oplevelse du havde Lars.
Men det er jo ikke sikkert din søster oplevede det på samme måde som dig, da
I lå tæt sammen.
Måske følte hun kun en slags tryghed og glæde ved at være sammen med sin
storebroder.
Husk på, hun er kun teenager og sikkert ser op til dig.
Lad være med at ødelægge denne tillid.
At du har fået frække tanker efter denne episode, forstår jeg godt.-- mænd
er og bliver mænd, og tænker vi ikke på fisse hvert 10 sek. - ja så er vi
nok igang med at se en spændende fodboldkamp, eller andet sindsoprivende som
kan aflede vore liderlige tanker

Boni

Fra : Lars K.

Dato : 03-08-05 17:26

On Thu, 28 Jul 2005 22:16:19 +0200, "Bo Nielsen" <boni@nospam.dk>
wrote:

>Måske følte hun kun en slags tryghed og glæde ved at være sammen med sin
>storebroder.

ja det tror jeg da ...

>Husk på, hun er kun teenager og sikkert ser op til dig.
>Lad være med at ødelægge denne tillid.

Det kunne jeg ikke drømme om

--
Mv.
Lars K.

Fra : Lars K.

Dato : 29-07-05 07:53

> [...]

>*SNIP*
>>>

>Hmm så undrer det mig, at du kalder tråden "_Erotik_ imelllem søskende" hvis

ja det er jo unægteligt en grå zone men lad os da kikke lidet nærmer
på begrebet erotik ;"erotik -ken (gr. erotikos vedr. kærlighed, afl.
af eros kærlighed) kærlighedsliv;
sanselig kærlighed, elskov "

og der må jeg nok give dig ret jeg har ikke brugt det rette begreb -
men svært er det fordi der jo delvist er tale om en erotisk situation
hvor harmløs den end måtte have været ...

--
Mv.
Lars K.

Fra : Bo Nielsen

Dato : 27-07-05 21:24

> [...]
> ikke det var faktisk ganske hyggeligt at ligge sådan .... er der nogen
> der har erfaringer oplevelser og idder om det ?

Hvor gammel er din søster ?

Boni

Fra : Lars K.

Dato : 28-07-05 16:13

On Wed, 27 Jul 2005 22:23:38 +0200, "Bo Nielsen" <boni@nospam.dk>
wrote:

>Hvor gammel er din søster ?

19

Fra : Lars K.

Dato : 29-07-05 07:55

wrote:

>Hvor gammel er din søster ?

Hmm jeg svarede på det her i går men det kommer ikke frem på min news
reader så for en sikkerhedes skyld tager jeg den lige igen = 19 år
--
Mv.
Lars K.

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-05 08:40

On Fri, 29 Jul 2005 08:54:34 +0200, Lars K. <no2@mail.dk> skrev:

>Hmm jeg svarede på det her i går men det kommer ikke frem på min news

jeg har set den.

--
Vh Per

Fra : okpiger

Dato : 29-07-05 16:50

Kære Lars

Jeg har selv haft lignede oplevelser med min kusine.

Du tænker på, om du har grund til at have dårlig samvittighed over
de følelser du havde i den beskrevne situation.

At brydes med sin søster er en form for omsorg/ kærlighed og jeg
læser dit indlæg somom du er en god bror, som din søster vil være
taknemmelig for hele sit liv.

Jeg fornemmer, at du inderst inde føler:" er jeg god nok, når jeg har
disse følelser?"

Du skal vide, at man ikke kan gøre for, hvilke følelser man har og,
at du er helt normal.

Jeg vil lige fortælle dig, at hvis min kat står på mit skridt og
gnider sig op af mig, får jeg rejsning. Jeg har dog ikke lyst til at
have sex med den.

(selvom den lokker!)

Fra : Lars K.

Dato : 03-08-05 18:12

On 29 Jul 2005 08:49:45 -0700, "okpiger"
<allan.ertman.larsen@tiscali.dk> wrote:

hi

>Kære Lars
>
>Jeg har selv haft lignede oplevelser med min kusine.
>
>Du tænker på, om du har grund til at have dårlig samvittighed over
>de følelser du havde i den beskrevne situation.

Det har jeg såmænd ikke !
jeg undre mig mere om noget

>At brydes med sin søster er en form for omsorg/ kærlighed og jeg
>læser dit indlæg somom du er en god bror, som din søster vil være
>taknemmelig for hele sit liv.

Det er jeg sikker på hun har altid være min favorit

>Jeg fornemmer, at du inderst inde føler:" er jeg god nok, når jeg har
>disse følelser?"

Nahh ... det er jo alt i alt temligt harmløst

>Du skal vide, at man ikke kan gøre for, hvilke følelser man har og,
>at du er helt normal.

jamen sådan ser jeg da også på det

>Jeg vil lige fortælle dig, at hvis min kat står på mit skridt og
>gnider sig op af mig, får jeg rejsning. Jeg har dog ikke lyst til at
>have sex med den.

ok ;)

>(selvom den lokker!)

Hæ hæ jaeee

--
Mv.
Lars K.

Fra : okpiger

Dato : 29-07-05 17:25

Fra : okpiger

Dato : 29-07-05 17:36

Kære søde Anne

Jeg synes du har har helt ret i dine kommentarer til dette forum

Du beskiver helt rigtigt, efter min egen mening, at børn tager skade i
deres sind, hvis de har sex med voksne mennesker.

Børns naturlige sexuelle udvikling bliver, ødelagt.

Børn er nysgerrige og hører meget om voksnes sexualitet.

Derfor kan det godt være, at du kan få et barn til, at sutte din pik
og komme i deres mund, men de sladrer altid og du kommer i fængsel.

Fra : okpiger

Dato : 29-07-05 17:40

heksa

Fra : okpiger

Dato : 29-07-05 17:40

heksa

Fra : okpiger

Dato : 30-07-05 02:57

heX

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-05 13:34

> [...]
| gammel som mig jeg opgav med hoved på hendes bryst og hun protesterede
| ikke det var faktisk ganske hyggeligt at ligge sådan

Hvor er erotikken? At hun lader dig ligger sådan er ikke en invitation
til erotik, men til fortrolighed og nærvær. At være sammen uden "at være
sammen".

At du forbinder det med erotik er noget der sker inde i dit eget hoved.

Hvis du spurget hende, vil hun så sige at I var erotiske?

VH jakob

Fra : go

Dato : 31-07-05 09:39

Helt enig, det er bare ikke erotik. Hvor langt kunne du egentlig tænke dig
at gå med din søster????
Find dig en kæreste og måske først en psykolog.

Fra : Ukendt

Dato : 01-08-05 11:38

"go" <goNOSPAM@postkasse.com> skrev i en meddelelse

| Helt enig, det er bare ikke erotik. Hvor langt kunne du egentlig tænke
dig
| at gå med din søster????
| Find dig en kæreste og måske først en psykolog.

Er det mig, du skriver til?

Jakob

Fra : Benni

Dato : 01-08-05 16:38

JcLind wrote:
> "go" <goNOSPAM@postkasse.com> skrev i en meddelelse

> dig
>
> Er det mig, du skriver til?
>
> Jakob

Det er sku din sæster han skriver til!!

--

Benni

Fra : Ukendt

Dato : 01-08-05 18:28

"Benni" <b@en.ni> skrev i en meddelelse

| Det er sku din sæster han skriver til!!

Hvorfor blande min søster ind i det her?

Jakob

Fra : Lars K.

Dato : 03-08-05 18:13

On Sun, 31 Jul 2005 10:39:11 +0200, "go" <goNOSPAM@postkasse.com>
wrote:

>Helt enig, det er bare ikke erotik. Hvor langt kunne du egentlig tænke dig
>at gå med din søster????
>Find dig en kæreste og måske først en psykolog.

du top citere - det gør dit indlæg til noget vrøvl

1.) man kan ikke se hvem du svare
2.) man kan ikke se hvad du svare på

--
Mv.
Lars K.

Fra : Lars K.

Dato : 03-08-05 18:12

On Sat, 30 Jul 2005 14:33:59 +0200, "JcLind" <Svar her i gruppen>
wrote:

>"Lars K." <not@4mail.nz> skrev i en meddelelse
>
>Hvor er erotikken?

jeg oplevde det som små erotisk

>At hun lader dig ligger sådan er ikke en invitation
>til erotik,

har jeg sagt det ?

> men til fortrolighed og nærvær. At være sammen uden "at være
>sammen".

som sagt ganske hyggeligt

>At du forbinder det med erotik er noget der sker inde i dit eget hoved.

ja som så meget meget andet - nu er der jo mange grader a erotik
det her var såen af de harmløse

>Hvis du spurget hende, vil hun så sige at I var erotiske?

Det ku jeg ikke drømme om at spørge hende om
--
Mv.
Lars K.

Fra : Jan Bagge

Dato : 04-08-05 13:09

ville du kunne se din søs i øjnene hvis du bollede hinde ?

--
Denne Email er skrevet i outlook express og sikkert offline

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-08-05 21:13

"Jan Bagge" <Janbagge@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> ville du kunne se din søs i øjnene hvis du bollede hinde ?

Snakker vi jomfruhinde her?

--
-Jens B.

Fra : Lars K.

Dato : 04-08-05 20:55

On Thu, 4 Aug 2005 14:09:26 +0200, "Jan Bagge" <Janbagge@hotmail.com>
wrote:

>ville du kunne se din søs i øjnene hvis du bollede hinde ?

det ville aldrig bilve aktuelt det kan jeg slet og ret ikke fore
stille mig

--
Mv.
Lars K.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 09-08-05 08:52

> det ville aldrig bilve aktuelt det kan jeg slet og ret ikke fore
> stille mig
>
> --
> Mv.
> Lars K.

Jamen røvhul hvorfor starter du så en tråd med emnet "Erotik i mellem
søskne". Du syntes åbenbart ikke at det er klamt og ulækkert. Det virker ret
tydeligt at du tænder på lortet.

Fra : Benni

Dato : 09-08-05 18:53

Poul Nielsen wrote:
> [...]
> søskne". Du syntes åbenbart ikke at det er klamt og ulækkert. Det virker ret

du sku nu alligevel prøve...........

--

Benni