SMS fra Outlook
Fra : Inge Bisbjerg

Dato : 26-07-05 13:58

Fra min PC på min arbejdsplads er det muligt at sende SMS´er fra
Outlook, men ikke fra min PC i hjemmet. Ved nogen hvad der skal til
for at man kan det??

Fra : Mads

Dato : 26-07-05 14:26

On 26 Jul 2005 12:57:40 GMT, Inge Bisbjerg <geni@8U2Q5mail.dk> (slet
8U2Q5) wrote:

>Fra min PC på min arbejdsplads er det muligt at sende SMS´er fra
>Outlook, men ikke fra min PC i hjemmet. Ved nogen hvad der skal til
>for at man kan det??

Hvis du har en mobiltelefon med abbonnement hos Telia
( eller fra Orange )
Kan der bruges et lille gratis program der hedder SMS Executive.
Det virker med Outlook og Outlook Express.
Det sender SMS'en via Telia og du betaler normal SMS takst.
http://www.teliamobile.dk/teliamobile-dk-html-da/control/page?url=/pages/generated/business/business/Produkter_priser/Services/SMSexecutive_start.jsp

--
Mvh Mads

"Gode diskussioner ødelægges tit af folk,
der ved hvad de taler om"

Fra : Carsten Riis

Dato : 26-07-05 18:43

Mads skrev den 26-07-2005 15:26:

> [...]
> Det virker med Outlook og Outlook Express.
> Det sender SMS'en via Telia og du betaler normal SMS takst.

Bemærk lige, at det er et erhvervsprodukt.

Og brug af programmet sammen med fx Xpress er en mulig misligeholdelse
af abonnementsvilkårene.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året