Parkeringsbøde Italien
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 26-07-05 12:54

Der faldt en parkeringsbøde ind under viskerne i Italien.

Bliver der nogensinde rykket for den hvis jeg ikke betaler?

--
Per, Esbjerg

Fra : Henning

Dato : 26-07-05 13:38

On Tue, 26 Jul 2005 13:53:35 +0200, "Per Henneberg Kristensen"
<phk_fjern_@esenet.dk> wrote:

>Der faldt en parkeringsbøde ind under viskerne i Italien.
>
>Bliver der nogensinde rykket for den hvis jeg ikke betaler?

Læs tråden Message-ID: <hposd15n7038767qujiekrubatlpack2ie@4ax.com>

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Have

Dato : 26-07-05 15:27

Hej Per

Tag du det bare roligt. DK har kun lavet aftaler med de nordiske lande om
udlevering af bøder..... Endvidere kan jeg oplyse dig, at kun et fåtal af
italienerne selv, betaler deres p-bøder.
Sådan er verden lidt anderledes her i Italein, men man kan vende sig til
meget

Jens

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 26-07-05 16:08

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> skrev i en meddelelse,

> Bliver der nogensinde rykket for den hvis jeg ikke betaler?

Rykket, ja du bliver rykket rund og smidt i benlås, derefter direkte på
ekspressen til Milanovitsh, så du kan komme til at ruske tremmer sammen med
alle de andre mafiosos ;).

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 26-07-05 17:19

> Rykket, ja du bliver rykket rund og smidt i benlås, derefter direkte på
> ekspressen til Milanovitsh, så du kan komme til at ruske tremmer sammen
> med alle de andre mafiosos ;).

Så må jeg jo skyde mig fri lige som jeg plejer :)

De har jo temmelig meget check på os, når vi er på ferie i Italien. Alle der
overnatter på campingplads bliver registreret hos det offentlige, så mon
ikke bilnummeret ryger med. Og dermed ens hjemadresse...??

--
Per, Esbjerg

Fra : Peter Larsen

Dato : 26-07-05 17:50

Per Henneberg Kristensen wrote:

> De har jo temmelig meget check på os, når vi er på ferie i Italien. Alle
> der overnatter på campingplads bliver registreret hos det offentlige, så
> mon ikke bilnummeret ryger med. Og dermed ens hjemadresse...??

har ingen betydning. vi (danamrk) har kun aftale med de nordiske lande om
bøder osv.

regards, Peter Larsen - (her som privatperson)

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 26-07-05 21:27

"Peter Larsen" <mail@czar.dk> skrev i en meddelelse

> har ingen betydning. vi (danamrk) har kun aftale med de nordiske lande om
> bøder osv.

Tror oss roligt du kan glemme den. Men det er muligt den bliver "gemt" til
næste gang, for så at blive lagt oven i?.

Fra : Mogens

Dato : 26-07-05 21:26

On Tue, 26 Jul 2005 22:26:33 +0200, "Jørgen M. Rasmussen"
<j.m.rasmussen.tabort@os.dk> wrote:

>Tror oss roligt du kan glemme den. Men det er muligt den bliver "gemt" til
>næste gang, for så at blive lagt oven i?.

I pressen blev det nævnt, at man i eksempelvis Tyskland gemmer
registreringen i 3 mdr.

Vedr. skydevåben er det almindeligt, at man i Syditalien bærer
håndvåben -> 3 ud af 12 servicemontører svarede positivt, da de sidst
var på kursus og blev stillet spørgsmålet !

Mvh Mogens...

Fra : Allan Hansen

Dato : 27-07-05 09:27

> Der faldt en parkeringsbøde ind under viskerne i Italien.
>
> Bliver der nogensinde rykket for den hvis jeg ikke betaler?
>

> --
> Per, Esbjerg

Hej Per

Prøv at se dette link.

http://www.italy.dk/artikler-2003/bilrude-0803.htm

Læs afsnittet: Forbesværligt at opkræve bøden.

Hele siden er faktisk ret god med masser af god viden når man kører til
Italien.

Mvh AJH