BF2 server igen...
Fra : sls\(2770\)

Dato : 26-07-05 11:07

Leder efter noget admin toll til BF2, og har fundet 2 stk.

BF2CC http://bfgeeks.dk/?page=nyhed&id=1906 , men virker det kun til BF2
Demoen?
Og BFRemoteManager.

Kan de bruges til Bf2 V1.02 og hvilken en kan anbefales.
Er det muligt for en Admin at styre serveren når han selv spiller?

Når jeg sætter en server op, kan folk godt connecte via IP, men serveren
dukker ikke op i serverlisten, selv om jeg har krydset Internet af?

Jeg kører med standart server opsætning, er der ellers noget man skal rode
med?

Hvad findes der ellers af sjove ting man kan smide på serveren?

Mvh Sid

Fra : Diablo

Dato : 26-07-05 14:43

Du skal åbne din router+firewall til punkbuster og gamespy, portene kan du
finde hos de
pågældende sider.

Typisk er det portene 27000 et eller andet, som skal åbnes.

Mvh. Diablo

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 26-07-05 21:04

sls(2770) wrote:
> [...]
> med?
>
> Hvad findes der ellers af sjove ting man kan smide på serveren?

BF2CC kan godt bruges uden deamonen. læs guiden der står på deres
hjemmeside ang BF2CC og ja der er admin kommandoere ingame i consollen.

Porte der skal åbnes serverside er 29900, 16567 og 6711. BF2CC bruger
6711, gamespyporten er 29900 som gør man kan se serveren.

Hygge

AngelFire