Hvilken BF2 server (gerne svensk)
Fra : Jakob

Dato : 26-07-05 11:06

Jeg er på jagt efter en anbefaling af en svensk server der er blevet
anbefalet her i gruppen for et par dage siden, men jeg kan bare ikke
finde det sata.. indlæg igen :0)

Så hvis det var dig der anbefalede så sig frem igen please, men hvis der
er andre der kan anbefales så vil jeg da meget gerne høre om det.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Bjarne K

Dato : 26-07-05 11:43

"Jakob" <no@mail.com> wrote in message
> Jeg er på jagt efter en anbefaling af en svensk server der er blevet
> anbefalet her i gruppen for et par dage siden, men jeg kan bare ikke
> finde det sata.. indlæg igen :0)

Var det one.se som Casper Bang skriver om i "unlocks i bf2"

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : Jakob

Dato : 26-07-05 14:05

In article <42e613ef$0$161$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
kanfaaes@hvis.ønskes says...

> Var det one.se som Casper Bang skriver om i "unlocks i bf2"

Ja næmli :0), tak for det, jeg har sgu ellers støvet den tråd igennem
men nogen gange sætter sneblindheden bare ind.

--
Venlig hilsen

Jakob