Ny portal - iguder.dk
Fra : slet 4HZZJ

Dato : 26-07-05 09:00

Hej.

På iguder.dk har du muligheden for at spille +500 onlinespil og du
registerer din score, -og hiscore på sitet!
Når du spiller når du også point på din helt egen personlige
spilkonto.

Iguder.dk tilbyder også en masse sjov iform af sjove tegninger,
tegneserier, flashklip og en masse rigtig sjove og helt sindsyge
filmklip!

På sitet kommer kommer RSS-feeds fra nyhedsudbydere mm, så der er lagt
op til en rigtig startside - hver gang du skal på nettet.

Vi ses på http://www.iguder.dk

Kan du slå Hi-scoren???

Fra : Eg Egemarke

Dato : 26-07-05 09:40

HAHAHA Hold da K... en klovn
Siden findes ikke !!

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : Per Nielsen

Dato : 26-07-05 09:57

Eg Egemarke wrote:
> HAHAHA Hold da K... en klovn
> Siden findes ikke !!

Fald dog lidt ned, linket virker fint her. Både i IE og Firefox. Så
deett.......

Fra : Kurt Lund

Dato : 26-07-05 10:47

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Fald dog lidt ned, linket virker fint her. Både i IE og Firefox. Så
> deett.......
Yep den virker også fint her, så det er vist Eg Egemarke der en klovn ;)

Kurt

Fra : Casper Bang

Dato : 26-07-05 10:35

> Vi ses på http://www.iguder.dk

Gider godt nok ikke tilmelde mig for at stemme - men DAMN det design er
forvirrende!
Alt for mange muligheder...

PS: Dit indlæg er ikke særligt ønsket her i gruppen. Brug dk.opslag

Fra : Laziter [9440]

Dato : 26-07-05 11:00

"Casper Bang" <bang_casper@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> PS: Dit indlæg er ikke særligt ønsket her i gruppen. Brug dk.opslag

Siden er da spilrelateret så linket er ganske fint her i gruppen.

Mvh
Benjamin

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 26-07-05 12:26

> Siden er da spilrelateret så linket er ganske fint her i gruppen.

Ja, men når det er reklame (selv for spil), så bør det skrives i dk.opslag.

Mvh

Emil

Fra : PerX ...

Dato : 26-07-05 16:17

In article <11223649930.981133468496907@dtext.news.tele.dk>, itsikring@
4HZZJitsikring.dk says...
> Hej.
>
> På iguder.dk

Endnu et talentløst designet site som sætter scrollbaren til samme farve
som baggrunden på siden så man IKKE KAN SE DEN! Hvad fanden tænker
idioterne.
Desuden misbruger de stylesheets til at låse skriftypen fast i mikro små
ulæselige bogstaver.

03!

> Vi ses på http://www.iguder.dk

Nej vi gør ej.

Fra : Per Nielsen

Dato : 26-07-05 20:55

PerX ... wrote:
> [...]
> tænker idioterne.
> Desuden misbruger de stylesheets til at låse skriftypen fast i mikro

Så slap dog af, mavesure idiot. Hvad har du selv at byde på..........nå,
tænkte det nok!

> Nej vi gør ej.

Jeg tror også helst de er fri. Siden kan måske trænges til at shines lidt
op, men den er jo også lige startet.

Fra : PerX ...

Dato : 29-07-05 01:47

In article <42e69509$0$18646$14726298@news.sunsite.dk>, dazzler53
@hotmail.com says...

> Så slap dog af, mavesure idiot.

Selv idiot - hvis du ikke kan tåle at høre sandheden kan du jo skruppe
af.

Fra : Janus

Dato : 27-07-05 02:48

PerX ... wrote:
> [...]
> idioterne.
> Desuden misbruger de stylesheets til at låse skriftypen fast i mikro små

Synes nu ikke det er så slemt som du siger. Det er rigtigt, at det er
lidt småt og uoverskueligt, men sådan går det jo, når man ønsker at vise
alt hvad man kan tilbyde på een og samme side :)
Nu bruger jeg Mozilla Firefox og her er scrollbaren altså ganske synlig
og i helt almindelig farve. Til trods for "kreativ" brug af style sheets
virker det som om siden fungerer ganske udmærket i Firefox. Man kan også
resize siden uden der popper en horisontal scrollbar frem (snart en
sjældenhed!).
Der er også sjove spil derinde... det er sgudda det hele værd :) Hvis
der endelig var noget der skulle rettes lidt (ud over skriftstørrelsen),
så er det farvevalget. Det er ikke så inspirerende og de stærke farver
bliver for kontrastfyldte (av mine øjne).

Vh Janus og god vind til sitet, jeg skal nok kigge ind en gang i mellem.

--
Kids, try this at home: http://www.legendsrpg.net/index.php?refid=799

Fra : Eg Egemarke

Dato : 27-07-05 20:46

Jaja den virker også her nu, grunden til min reaktion er de tidligere
reklamer for spille sider til 10-13 årige piger der vidst nok først ville
komme 3 mnd senere etc. etc.. derfor troede jeg (forkert bevares) at det var
ét lignende stunt, og ligeså kluntet forsøg på at promovere en kommerciel
side.. Derfor

Fra : Janus

Dato : 28-07-05 01:33

Eg Egemarke wrote:
> [...]
> ville komme 3 mnd senere etc. etc.. derfor troede jeg (forkert bevares)
> at det var ét lignende stunt, og ligeså kluntet forsøg på at promovere

Tja, nu har jeg kun haft abonnnement på denne news group i en uge, så
det skal jeg ikke kunne sige noget om :)
Anyways, så længe man kan komme til iguder.dk's spil uden at skulle
logge ind og trykke på 32 reklamebannere osv osv, så tror jeg faktisk
det er et ganske udmærket site. Tag skyklapperne på og forsøg at ignorér
de forstyrrende elementer omkring det essentielle: deres in-frame links
til spil fra (i)guderne må vide hvor mange forskellige sites :)

Hej fra Janus

--
Kids, try this at home: http://www.legendsrpg.net/index.php?refid=799

Fra : PerX ...

Dato : 29-07-05 01:51

In article <42e6e7d3$0$78282$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
nospam@nomail.com says...

> Synes nu ikke det er så slemt som du siger. Det er rigtigt, at det er
> lidt småt og uoverskueligt, men sådan går det jo, når man ønsker at vise
> alt hvad man kan tilbyde på een og samme side :)

Det er en undsklydning, hvis stedet er godt kigger man sig jo omkring.

> Nu bruger jeg Mozilla Firefox og her er scrollbaren altså ganske synlig
> og i helt almindelig farve.

Det er fordi Firefox ignorer den stylesheet command som sætter farven på
scrollbaren.

Fra : Janus

Dato : 30-07-05 03:27

> Det er fordi Firefox ignorer den stylesheet command som sætter farven på
> scrollbaren.

Jaaaa!! Dejlige firefox! :)

--
Kids, try this at home: http://www.legendsrpg.net/index.php?refid=799