MSN Sniffer
Fra : Soren Just

Dato : 26-07-05 01:25

jeg har sedt et program der heder msn sniffer, er der nogen der ved hvad det
er,
og hvad det pro kan sniffe,
og hvad man kan bruge dette program til,

sotten sedt hvad det kan...

mvh soren

Fjern k i email

Fra : jamen

Dato : 26-07-05 01:55

Soren Just wrote:
> jeg har sedt et program der heder msn sniffer, er der nogen der ved hvad det
> er,

En netværkssniffer kan opfange trafikken på det netværk man sidder på.
Det består af en masse bits og bytes.

Den MSN sniffer du har set, kan givetvis det samme + den er programmeret
til at genkende den trafik MSN genererer.

Dvs bliver snifferen sat korrekt op i netværket, kan du se hvad andre
folk på netværket skriver på MSN..

Fra : Soren Just

Dato : 26-07-05 02:36

det lyder sjovt, er der nogen, som ved hvordan man sætter det op, og er det
ikke ulovligt ?

Fra : Kasper Dupont

Dato : 26-07-05 09:30

Soren Just wrote:

> det lyder sjovt, er der nogen, som ved hvordan man sætter det op, og er det
> ikke ulovligt ?

Hvis det er dit eget netværk, og andre du har lukket
ind på netværket er blevet orienteret om det, så er
det mig bekendt ikke ulovligt.

Note to self: Don't try to allocate 256000 pages
with GFP_KERNEL on x86.

Fra : Soren Just

Dato : 31-07-05 16:38

> Hvis det er dit eget netværk, og andre du har lukket
> ind på netværket er blevet orienteret om det, så er
> det mig bekendt ikke ulovligt.

Tak for det så blev jeg det klogere,

jeg sidder og leger med det nu (msn sniffer) men jeg kan ikke finde ud af
det program, jeg kan se det jeg skriver og det de skriver til mig, det er
kedeligt det kan msn osse, og jeg kan heller ikke finde de indstillinger
hvor jeg kan sætte det op sådan jeg kan se det de andre skriver til
hinanden..

mvh soren Fjern k i E-mali

Fra : Kent Friis

Dato : 31-07-05 16:45

Den Sun, 31 Jul 2005 17:38:20 +0200 skrev Soren Just:

> [...]
> kedeligt det kan msn osse, og jeg kan heller ikke finde de indstillinger
> hvor jeg kan sætte det op sådan jeg kan se det de andre skriver til

Du skal sikkert lige bytte rundt på nogen netkabler, så det de skriver
kommer forbi din computer, ellers kan du ikke se det.

Mvh
Kent
--
Hard work may pay off in the long run, but lazyness pays off right now.

Fra : Bjarnep

Dato : 26-07-05 05:55

"Soren Just" <sorenjust@KKKtiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det
> er, og hvad det pro kan sniffe, og hvad man kan bruge dette program til,
MSN sniffer is a handy network utility to capture MSN chat on network. It
records MSN conversations automatically. All intercepted messages can be
saved as HTML files for later processing and analyzing
Who uses it?

Company Managers!

Supervise your employees' chating at work, and record the time and
conversation details for later reference.

Parents!

Want to know what your children are most concerned?

Couples!

Monitor whom your partner is chat with and what they are talking about.

BjarneP

Fra : Finn S

Dato : 28-07-05 19:24

"Bjarnep" <bjarne.pedersen@-fjern-mail.dk> skrev i en meddelelse
> "Soren Just" <sorenjust@KKKtiscali.dk> skrev i en meddelelse

http://www.effetech.com/msn-sniffer/

http://www.tallsoft.com/msntrack.htm

Enjoy ; )

Finn

Fra : Kludder

Dato : 29-07-05 13:37

"Finn S" <1234strand@tdcspace1234.dk> skrev i en meddelelse

> "Bjarnep" <bjarne.pedersen@-fjern-mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> http://www.effetech.com/msn-sniffer/
>
> http://www.tallsoft.com/msntrack.htm
>
> Enjoy ; )
>
> Finn

Har crack til begge Programmer liggende, hvis nogle skulle have lyst til at
få programmer i full :)

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-07-05 13:46

Den 29-07-05 14.37 skrev Kludder følgende:

> Har crack til begge Programmer liggende, hvis nogle skulle have lyst til at
> få programmer i full :)

Der må vist være gået kludder i din nyhedslæser. Vi befinder os ikke i
en warez-gruppe.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis antivirus med AVG AntiVirus.