Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Erfaringer med Dell 2405FPW
Fra : Brizz

Dato : 25-07-05 23:52

Er den 7500 værd?
Det er jo en dejlig stor skærm som jeg ville forvente mig meget af!
Ud over computer skærm skulle den nok også bruges som TV. Burde den ikke
kunne klare den opgave rimelig godt?

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-05 12:59

Brizz wrote:
> Er den 7500 værd?
> Det er jo en dejlig stor skærm som jeg ville forvente mig meget af!
> Ud over computer skærm skulle den nok også bruges som TV. Burde den ikke
> kunne klare den opgave rimelig godt?

hvorhenne ser du den til 7500 ? (mener du plus moms?)

Fra : Brizz

Dato : 28-07-05 16:46

Claus Albæk (kbh.) wrote:

> hvorhenne ser du den til 7500 ? (mener du plus moms?)

ja det er rigtigt det er uden moms den pris men jeg handler også uden
moms da jeg bor uden for EU

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : Brian Hansen

Dato : 30-07-05 00:20

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> skrev i en meddelelse
> Er den 7500 værd?
> Det er jo en dejlig stor skærm som jeg ville forvente mig meget af!
> Ud over computer skærm skulle den nok også bruges som TV. Burde den ikke
> kunne klare den opgave rimelig godt?

Jeg har også kigget efter 2405FPW et stykke tid nu, men har fået et
konkurrent fra Samsung.

Skal du også bruge det som TV, så tror jeg Samsung 242MP kunne være et godt
alternativ.
Den har TV og FM-tuner og frem for alt fjernbetjening.

Den koster en tusse mere end Dell'en, men det kan man ikke få TV-tuner og
betjeningskomforten for.

Brian