Foto
IBM760 5420
Teil 3020
New Pentax DSLR Web Site
Fra : Jorn Ostergaard

Dato : 25-07-05 21:56

From: "Cotty" <cottycam@mac.com>
To: "pentax list" <pentax-discuss@pdml.net>
Sent: Monday, July 25, 2005 6:33 PM
Subject: New Pentax DSLR Web Site

> From DPR:

Fra : .J.S...

Dato : 25-07-05 22:24

> From: "Cotty" <cottycam@mac.com>
> To: "pentax list" <pentax-discuss@pdml.net>
> Sent: Monday, July 25, 2005 6:33 PM
> Subject: New Pentax DSLR Web Site
>

>> Hot news....
>>
>> From DPR:
>>
>> <http://www.dpreview.com/news/0507/05072501pentax_dslrwebsite.asp>
>>

>> The actual web site:
>>
>> <http://www.digital.pentax.co.jp/en/special/digiichi/>

LOL

Se det sidste billede i intro , 'PETNAX' Dslr...

Spøjs måde i øvrigt hun holder på apparatet med 2 fingre under.

Fra : Max

Dato : 25-07-05 22:32

Hej

> Spøjs måde i øvrigt hun holder på apparatet med 2 fingre under.

Var der nogen der sagde nonnen og sømandens :)

Mvh Max

Fra : Jorn Ostergaard

Dato : 25-07-05 22:35

".J.S..." <mr_nobody@nowhere.com> skrev i en meddelelse

> "Jorn Ostergaard" <jostergaardXXXX@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Tja det blev jo også nævnt på dpreview. Men mon ikke Pentax får rettet den
fejl.

"
Just three weeks after Canon announced a website for digital SLR users,
Pentax has launched a its own site called 'digiichi'. The site advises
prospective DSLR users which technical aspects to consider when buying an
SLR, the main parts and functions of SLRs and a look back at the cameras
that Pentax has been making for more than half a century. The Pentax
website, which is more adult looking and sophisticated than the Canon one,
is also going to feature a virtual showroom, photo technique workshop and a
photo gallery.
NOTE: We are aware of the misspelling of Pentax; we're not sure they are. "

> Spøjs måde i øvrigt hun holder på apparatet med 2 fingre under.

På andre billeder holder hun det da på en anden måde.

Mvh Jørn

Fra : Simon Nielsen

Dato : 26-07-05 00:56

> Se det sidste billede i intro , 'PETNAX' Dslr...
>
> Spøjs måde i øvrigt hun holder på apparatet med 2 fingre under.

ARGH skulle lige til at skrive det. Jeg forstår ikke hvordan hun spreder det
to andre fingre til ordentligt at kunne nå udløser knappet men måske skal
man bare tale til kameraet, hun kigger jo heller ikke rigtig ind i det.

"TAG BILLEDE" - KLIK "NÆÆÆÆH!"

Måske en ny feature i Petnax

Mvh
Simon

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 26-07-05 10:15

On Tue, 26 Jul 2005 01:56:04 +0200, Simon Nielsen wrote:

> [...]
> to andre fingre til ordentligt at kunne nå udløser knappet men måske skal
> man bare tale til kameraet, hun kigger jo heller ikke rigtig ind i det.

Det virker faktisk med tankeoverførsel.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard - Der nu får lov at prøve Canon Eos 20D

Fra : Simon Nielsen

Dato : 26-07-05 11:13

"Jens Stadsgaard" <jensstadsgaaard@post.invalid> wrote in message

> Det virker faktisk med tankeoverførsel.

Okay det var smart.

Mvh
Simon

Fra : Kurt Kjær Jensen

Dato : 26-07-05 10:45

Simon Nielsen wrote:

> [...]
> to andre fingre til ordentligt at kunne nå udløser knappet men måske skal
> man bare tale til kameraet, hun kigger jo heller ikke rigtig ind i det.

Det var jo en interessant idé. Eller hvad med det talende kamera med
indbygget kunstig intelligens, som kommer med gode og opmuntrende råd
undervejs:
"Tag en dyb indånding og prøv igen" eller
"Pas på højlyset øverst til venstre" eller
"Husk stativet næste gang" eller
"Det blev endnu et talentløst knipseri, ønsker du at fortsætte ?"

--
Vh Kurt

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 26-07-05 10:00

Uanset stavefejl mv. har jeg tilføjet siden til foretrukne. Glæder mig til
de manglende menu-punkter. Det dukker sikkert noget spændene op....

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Jorn Ostergaard

Dato : 28-07-05 22:55

"Henrik Nielsen" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Uanset stavefejl mv. har jeg tilføjet siden til foretrukne. Glæder mig til
> de manglende menu-punkter. Det dukker sikkert noget spændene op....

Ja jeg synes også at det er en god side.

Mvh Jørn