!! For en gangs skyld....
Fra : Erik Richard

Dato : 25-07-05 20:53

...har jeg taget så grumme fejl!

For nogle måneder siden skrev jeg i en tråd omkring fontstyrings
programmer, at efter at Extensis havde 'ædt' FontReserve, så ville den
gå samme vej, som de andre programmer, Extensis har overtaget, så der
kun ville blive deres eget elendige Suitcase X tilbage...

MEN JEG HAR TAGET FEJL!

Den anden dag blev der frigivet nye versioner og opdateringer til både
FontReserve 3 v3.1.4 til OS X - inkl. Tiger og en FontReserve 3 v3.1.3
til OS 9.x.

Og jeg kan hilse og sige, at både 3.1.3 kører fremragende på OS 9.2.2 og
3.1.4 til OS X kører bare som en drøm på Tiger... Tigeren spinner som en
sød lille huskat. Og så er Tiger endda blevet hurtigere i opstart
end før, FontReserve blev installeret på den. Jeg havde ikke installert
FR X 3.1.2 på Tiger, da jeg vidste, der kunne være nogle
kompatibilitetsproblemer med fx. flere kopier af samme skrift i
forskellige mapper - dels i hovedsystemet, dels i users/lib/fonts, dels
med 'classic activator installeret, så den også tager skrifter med fra
evt. OS 9 mapper, men de er væk nu....

Samtidig kom der en helt ny version af FontReserve Server - ver. 1.7.4!
- Nogle dage før var der endda kommet en update til FR Server 1.7 - ver.
1.7.3.

Jeg vil ikke give et download link, da det kræver 'Authorized login' for
at hente dem. Men man kan oprette sig som kunde på www.extensis.com.

Hvorfor så Extensis alligevel har valgt at fortsætte med udviklingen af
FontReserve, - på trods af, hvad vi som betatestere fik at vide, - kan
man så kun gisne om. - Min mening er, at vi er så mange, der har brokket
os i ret så kraftige vendinger, for at få dem til at fortsætte, når de
ikke har magtet at få Suitcase X til at virke ordentlig.

Så til jer, der hidtil har brugt FontReserve, eller er godt trætte af
Suitcase X (og/eller classic), kan I roligt anskaffe jer FontReserve nu.

mvh. Erik Richard

K.M.L. Denmark by Erik Richard S¿rensen, Member of ADC
<kmldenmark_NOSP@M_stofanet.dk>