Kina ?
Fra : BS

Dato : 25-07-05 20:04

Hejsa

Jeg flytter til Kina i et ½ år som en del af min ingeniør uddannelse og jeg
høre meget gerne fra folk som kender noget til landet osv - her eller på min
mail.

Du skal vide at jeg gerne vil stille spørgsmål tilbage og håber så at du kan
svare på dem

Det bliver dog ikke kun rent studie ophold da min kæreste også kommer i 3
uger hvor vi vil rejse rundt. Vi starter i Jinan(700km stik syd fra
Beijing - min nye hjem by) og ønsker at ende i beijing 3 uger senere. Jeg
har tænkt om man skulle drage ud mod Xian og så derfra til Beijing ?? Nogle
som kan hjælpe, har erfaringer, andet osv osv ??

På forhånd tak !
Brian

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 25-07-05 23:47

BS skrev:

> [...]
> her eller på min mail.
>
> Du skal vide at jeg gerne vil stille spørgsmål tilbage og håber så at

Jeg har for nylig boet et års tid i Kina og vil med glæde besvare dine
spørgsmål efter bedste evne. Du kan enten stille dem her i gruppen, så andre
kan byde ind med svar, eller skrive til mig privat.

> Det bliver dog ikke kun rent studie ophold da min kæreste også kommer
> i 3 uger hvor vi vil rejse rundt. Vi starter i Jinan (700km stik syd
> fra Beijing - min nye hjem by) og ønsker at ende i beijing 3 uger senere.

Jeg har været i Jinan og Beijing flere gange, så spørg blot løs.

--
Mvh. Peter

Fra : BS

Dato : 26-07-05 16:24

> Jeg har for nylig boet et års tid i Kina og vil med glæde besvare dine
> spørgsmål efter bedste evne. Du kan enten stille dem her i gruppen, så
> andre kan byde ind med svar, eller skrive til mig privat.

Tak for det ! Jeg vil brygge en mail sammen til dig snarest med mine
spørgsmål

På forhånd mange tak !