rimming
Fra : superfuzz_666@hotmai~

Dato : 25-07-05 19:51

har lagt mærke til at subj. er populært i pornofilm. er det også ved
at vinde frem i de danske stuer?
nogen som har erfaringer?

etta

Fra : rex

Dato : 25-07-05 20:57

On 25 Jul 2005 11:50:34 -0700, superfuzz_666@hotmail.com wrote:

>har lagt mærke til at subj. er populært i pornofilm. er det også ved
>at vinde frem i de danske stuer?
>nogen som har erfaringer?
>
>etta

hej
ja da dyrke det selv meget det er da vildt lækkert og frækt

Fra : Funnyboy

Dato : 25-07-05 21:16

Øhh... Hva er det??
Kan man få en oversættelse??

Fra : Funnyboy

Dato : 25-07-05 21:39

Googlede lige lidt....

Saxet fra Side6.dk

Engelsk udtryk for seksuel stimulation af anus med mund og tunge

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 26-07-05 18:33

On Mon, 25 Jul 2005 22:39:29 +0200, "Funnyboy" <N15@nissan-almera.dk>
wrote:

>Googlede lige lidt....
>
>Saxet fra Side6.dk

Uff din citat teknik stinker se på Knuds link

Fra : Funnyboy

Dato : 26-07-05 19:55

Jeg er sgu sådan set lidt ligeglad..... Tror de folk som har læst mit indlæg
har fattet hva jeg mener og hvor jeg har fået det fra. Det må være det
vigtigste. Det skal formodentlig ik sendes til dronningen.

Funnyboy

Fra : Bo Nielsen

Dato : 25-07-05 22:16

"rex" <sjrex@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> hej
> ja da dyrke det selv meget det er da vildt lækkert og frækt

Nå da da, du dyrke det selv meget,-- så må du sgu være udstyret med en enorm
lang tunge, hvis du er i stand til at nå dit eget røvhul : o )))

Boni

Fra : Merete

Dato : 25-07-05 22:22

"rex" <sjrex@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> hej
> ja da dyrke det selv meget det er da vildt lækkert og frækt

Giver rex ret - det er et ekstra krydderi til forspillet , meget frækt...

Kh Merete

Fra : Bo Nielsen

Dato : 25-07-05 23:46

"Merete" <hardwoman18@hotmailFJERN.com> skrev i en meddelelse

> Giver rex ret - det er et ekstra krydderi til forspillet , meget
frækt...

> Kh Merete

Jamen det er det sikkert.-- så må man blot håbe at partneren ikke har spist
brunkål forinden. : o )))

Boni

Fra : Merete

Dato : 26-07-05 09:50

"Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Jamen det er det sikkert.-- så må man blot håbe at partneren ikke har
> spist
> brunkål forinden. : o )))
>
> Boni

*LOOOL* - mmmmh lækkert... det kræver nok en vis sandard af personlig
hygiejne... og måske spisevaner

Kh Merete

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 26-07-05 18:35

On Tue, 26 Jul 2005 00:46:15 +0200, "Bo Nielsen" <boni@nospam.dk>
wrote:

>Jamen det er det sikkert.-- så må man blot håbe at partneren ikke har spist
>brunkål forinden. : o )))

LOL ;)

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 26-07-05 18:34

On Mon, 25 Jul 2005 23:21:46 +0200, "Merete"
<hardwoman18@hotmailFJERN.com> wrote:

>Giver rex ret - det er et ekstra krydderi til forspillet , meget frækt...
>
>Kh Merete

Jamen Marete dog her troede jeg du var sådan en pæn pige fra Jylland !

Fra : Merete

Dato : 26-07-05 22:26

"Bo Mørch Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Jamen Marete dog her troede jeg du var sådan en pæn pige fra Jylland !

Hmm ny måde at stave mit navn på - interessant !

Jylland ? Øhhh.. *gg*

- Merete

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-05 21:16

On 25 Jul 2005 11:50:34 -0700, superfuzz_666@hotmail.com skrev:

>har lagt mærke til at subj. er populært i pornofilm. er det også ved
>at vinde frem i de danske stuer?
>nogen som har erfaringer?

hvad er rimming?

--
Vh Per

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-07-05 21:38

Per H <> skrev:

>hvad er rimming?

Røvslikning, det vil sige at man slikker partneren omkring anus.
--
Knud

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 26-07-05 18:31

On Mon, 25 Jul 2005 22:37:34 +0200, Knud Gert Ellentoft
<ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

>Røvslikning, det vil sige at man slikker partneren omkring anus.

Puuhhh ha bader bader bader - det må lige været noget for Steen
Johansen

Fra : Steen Johansen

Dato : 26-07-05 19:13

> Puuhhh ha bader bader bader - det må lige været noget for Steen
> Johansen

Jeg holder meget af det, og samtidigt tømmer jeg min mave for luft
De små skævøjede holder meget af dansk frisk luft!
Kærligst Nusle

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 27-07-05 16:12

ja det vil ku ligne dig !

Fra : Steen Johansen

Dato : 27-07-05 18:09

> ja det vil ku ligne dig !

Hvad fanden mener du med: ja det vil ku ligne dig !
Når jeg nu åbner mig totalt?

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 27-07-05 19:13

On Wed, 27 Jul 2005 19:08:35 +0200, "Steen Johansen"
<steenbelle@galnet.dk> wrote:

>Hvad fanden mener du med: ja det vil ku ligne dig !
>Når jeg nu åbner mig totalt?

ja jeg mener ikke andet ind hwa jeg skriver det ..at jeg tror dig

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 25-07-05 21:43

<Per H> skrev i en meddelelse

> hvad er rimming?

Slikning af røvhullet.

Lars

Fra : Non-Desperado

Dato : 26-07-05 07:25

Per H <> skrev:

>hvad er rimming?

Det er sådan noget, der foregår på chefens kontor, når der er
forfremmelser/lønforhøjelser/fyringer i farvandet..... *he he he*

--
Jo mere vi lærer, desto mere ved vi. Jo mere vi ved,
desto mere glemmer vi. Jo mere vi glemmer, desto mindre ved vi.

Fra : Gitte

Dato : 28-07-05 08:35

Hejsa

>har lagt mærke til at subj. er populært i pornofilm. er det også ved
>at vinde frem i de danske stuer?
>nogen som har erfaringer?

Må indrømme, at det ikke lige er noget der tænder mig. Jeg kunne ikke
tænke mig selv at deltage i det, og synes også at det er lidt klamt
når jeg ser det på film - det er i hvert fald ikke noget, der tænder
her.

MVH
Gitte

Fra : Henning

Dato : 09-08-05 02:32

"Gitte" <gajb@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tænke mig selv at deltage i det, og synes også at det er lidt klamt
> når jeg ser det på film - det er i hvert fald ikke noget, der tænder

Jeg vil nu også gerne have mit rynkebånd i fred og har slet ikke lyst
til at slikke min partners ditto, men hun ka' da lide at jeg nulrer hende
der med en tommelfinger i ny og næ, men det er jo en helt anden snak

MVH
Henning