Træk under indvendige døre ???
Fra : Gaffa

Dato : 25-07-05 19:48

Vi har nogle nyere indvendige døre uden fodspark, dvs. der er ca 8mm revne
mellem dør/gulv. Det trækker mange gange når der står et vindue åben.

Nogen der kender til noget der med held kan monteres under døren for at
undgå træk, f.eks. en række meget fine børster eller lign der kan limes ned
i en fals under døren eller lign ????

hilsen
Gaffa

Fra : Madsen

Dato : 25-07-05 21:30

Gaffa wrote:
> [...]
> at undgå træk, f.eks. en række meget fine børster eller lign der kan
> limes ned i en fals under døren eller lign ????

Spørg i byggemarked eller trælasten de plejer at have dem.
--
Hilsen Madsen

Fra : Madsen

Dato : 26-07-05 01:10

Madsen wrote:

> Spørg i byggemarked eller trælasten de plejer at have dem.

De kræver dog mere plads, nogle af dem kan monteres i en fræst not i bunden
af døren.
http://www.svalk.dk/PDF%20brochurer%20diverse/b%C3%B8rstelister.pdf

--
Hilsen Madsen

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 25-07-05 22:37

Gaffa skrev:

> [...]

> undgå træk, f.eks. en række meget fine børster eller lign der kan limes ned

Du kan montere denne type. Den kræver dog mere end de 8 mm luft,
som du har. Men se på den her:
http://kortlink.dk/carlf/wvk

Desværre kan jeg ikke linke direkte til den tætningsliste, jeg
tænker på. Men når du klikker på ovenstående link, kommer du ind
på en side, hvor du klikker på '05'. Nede ca. midt på siden finder
du nr. '052525 Tætningsliste' og klikker på den – og så skulle den
tætningsliste gerne fremkomme, som du kan bruge.

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 26-07-05 00:23

Svend Erik Bertelsen wrote:

> [...]
> du nr. '052525 Tætningsliste' og klikker på den – og så skulle den
> tætningsliste gerne fremkomme, som du kan bruge.

Denne side: http://www.carlf.dk/Katalog/Produkt.05/052525.HTM

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 26-07-05 08:14

Erik Ginnerskov skrev:

> Denne side: http://www.carlf.dk/Katalog/Produkt.05/052525.HTM

Sådan! Jeg har haft problemer med at linke til CarlF's helt
specifikke sider, og har brug for, at kunne gøre det i flere
sammenhænge. Men nu har jeg endelig fundet ud af det ud fra
dit link

--
Venlig hilsen
Svend Erik